• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

probleem lichtschakelaar astra H

botssiee

Post weinig
Hallo,

Weet iemand hoe zoiets kan??

Ik moet van de week even de kap onder me stuur eraf halen, waarvoor ik dus ook me lichtschakelaar eruit moest halen.

Alles natuurlijk met beleid gedaan en gewoon normaal het stekkertje los getrokken.

Maar toen ik alles terug gezet had deed me lichtschakelaar het niet meer. :???:

Nog een paar keer weer eruit gepakt en geinspecteerd, maar ik heb toch zeker alles goed zitten en het kan toch eigelijk niet zijn dat de lichtschakelaar ineens kapot gegaan is?

Weet iemand of het iets anders kan zijn en wat ik eraan kan doen, misschien iets in de richting van het can-bus systeem ofzo dat het daar mee te maken heeft?

Heb de min van de accu al een keer los gehaald, maar hielp niks en met me laptop met op-com eraan, geeft hij wel veel storingen richting de verlichting die ik niet gewist krijg.

Het vervelendste is nog dat nou net deze week me auto apk gekeurd moet worden :(

Terug
Naar boven