• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Probleem met 2.0SEH

nl-tuning

Post veel
Hallo allemaal, ik heb een seh in mn kadett E liggen die het altijd goed heeft gedaan,maaaaar.

Alleen de laatste tijd begon ie vaag te doen, vooral bij koude start dat ie op 3pitten liep enz en na een tijdje wachten begon ie beter te lopen.

Daarna starte die helemaal niet meer, ik de verdelerkap+rotor vervangen(nieuwe), en de krukassensor/brandstofrelais/bobine,(van een rijdende auto), geprobeert maar dat is niet veel beter.

Lijkt wel of ie op 2cilinders loopt op 1 of andere manier(''als ie start'':hmmz:hmmz), hij meurt goed na benzine en vonk heeft ie ook, de brandstofpomp werkt ook.

-Wie heeft dit weleens gehad? kan het zijn dat er een injector blijft hangen?

-De computer werd ook wat warm hoort dat? heb ik eigenlijk nooit op gelet:hmmz:hmmz.

Ik hoop dat er mensen zijn die weten wat dit is

Groeten nick

Koelvloeistof temperatuur sensor al eens vervangen ?

Is de motor massa wel goed ?

Probeer eens met C20NE injectoren.

Heb je alle stekkers al eens los en vast gedaan ?

temp sensor is ook nieuw, stekkers zijn allen nagelopen. voor de rest ga ik even alle massapunten nalopen en opschuren, de injectoren veranderen doe ik ook even:thumbup.

bedankt.

groeten nick

lmm vervangen, extra massa's aangebracht, slangen aangepast, stappemotor schoongemaakt, en loopt in ieder geval stukken beter zo,

De ecu word niet warm meer, de injectoren gaan er nog even af om schoon te maken.

Vandaag maar weer effe verder gaan.

Groeten nick

Ik heb nog even een vraag, de motor loopt nu stukken beter alleen met n koude start blijft ie , wat ik denk te rijk lopen met t gas geven merk je dat ie sputtert, als ie wat warmer is merk je het niet meer, wat zou dit kunnen zijn??

Groeten nick

Hey Nick, ik denk dat het aan je injectoren ligt, die SEH van mij verzuipt ook als je hem koud start, heb ze eens vervangen met injectoren van een C20XE, en dan start ie wel goed...

Succes ermee

Groeten Rein

Terug
Naar boven