• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Probleem met afstellen muziek...

The Red Lizard

Post weinig
had nog een setje JBL hoedenplank speakers liggen en heb deze vanmiddag maar eens gemonteerd...had deze eerst in me Golf en gaven best wal wat bass(had geen versterker met woofer )

nu heb ik ze in me corsa gemonteerd, maar geen bass vanaf te krijgen, al ik de balans op 00 laat staan(centraal dus)..

Als ik het geluid helemaal links of helemaal rechts zet geven allebei de boxen een acceptabele bass, ma zodra ik hem centraal zet en ook de fad.(voor-achter) centraal of iets naar achter, is eg geen bass vanaf te krijgen...

Kabeltjes achter de radio zijn goed aangesloten van de speakers...want als ik alles links zet hoor je ook echt links en andersom idem.

iemand zoiets eerder mee gemaakt?..want had eerst ook al boxen achterin die een mooie bass gaven, dus heb puur alleen de speakers vervangen...

Controleer inderdaad of de plus en min goed zijn aangesloten.

Als ik het goed zeg is degene met het streepje erop de min. :thumbup

De plus en min had ik ook goed, maar toch met omdraaien plus/min van één speaker gaf hij meer bas.

Als je een speaker anders aansluit gaat hij van de andere speaker het geluid terug duwen.

The Red Lizard> probeer het eens en we wachten af :thumbup

hey mensen, he dit geprobeerd maa dat hielp niet..heb dus eens vanaf de achterkan van de radio de kabeltjes van achter doorgeknipt(en wel zodat ik ze nog altijd aan elkaar kon maken natuurlijk) en eens verlengt en ff de kabels door de auto laten lopen naar achter, en was het perfect, dus heb ma ff alle bij de kanten l+r opnieuw getrokken en nu was het goed...

vind de oplossing wel vaag mja....evegoed thnx voor de reacties mensen!

Terug
Naar boven