Barrythefirst
Post weinig
Ik hoop dat iemand me kan helpen want ik heb een probleem met de linker koplamp van mijn Astra g 2003 met originele xenon verlichting
Ik dacht dat mijn lamp stuk was dus heb een nieuwe gekocht een deze geplaatst(geen resultaat)
Daarna heb ik de nieuwe lamp in de andere koplamp geplaatst en de lamp doet het (lamp is dus heel)
Toen dacht ik laat ik die zwarte kastjes(starters?) achter de lamp eens wisselen
(deze werken beide op lamp die het al deed, dus kastjes ook goed)
toen dacht ik aan de zekeringen en heb deze ook gecontroleerd (geen resultaat)
De linker koplamp wil het dus niet doen na deze acties en gezien ik fietsenmaker ben en geen automonteur houd mijn kennis over verlichting hier op
Misschien heeft iemand een idee waar ik nog naar kan kijken
Normaal breng ik mijn auto altijd naar DHZ twente maar gezien mijn vrouw en ik beide onze
baan zijn kwijtgeraakt is dat niet echt een optie meer
alvast bedankt
groet Barry
Ik dacht dat mijn lamp stuk was dus heb een nieuwe gekocht een deze geplaatst(geen resultaat)
Daarna heb ik de nieuwe lamp in de andere koplamp geplaatst en de lamp doet het (lamp is dus heel)
Toen dacht ik laat ik die zwarte kastjes(starters?) achter de lamp eens wisselen
(deze werken beide op lamp die het al deed, dus kastjes ook goed)
toen dacht ik aan de zekeringen en heb deze ook gecontroleerd (geen resultaat)
De linker koplamp wil het dus niet doen na deze acties en gezien ik fietsenmaker ben en geen automonteur houd mijn kennis over verlichting hier op
Misschien heeft iemand een idee waar ik nog naar kan kijken
Normaal breng ik mijn auto altijd naar DHZ twente maar gezien mijn vrouw en ik beide onze
baan zijn kwijtgeraakt is dat niet echt een optie meer
alvast bedankt
groet Barry