• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Probleem met xenonverlichting

Barrythefirst

Post weinig
Ik hoop dat iemand me kan helpen want ik heb een probleem met de linker koplamp van mijn Astra g 2003 met originele xenon verlichting

Ik dacht dat mijn lamp stuk was dus heb een nieuwe gekocht een deze geplaatst(geen resultaat)

Daarna heb ik de nieuwe lamp in de andere koplamp geplaatst en de lamp doet het (lamp is dus heel)

Toen dacht ik laat ik die zwarte kastjes(starters?) achter de lamp eens wisselen

(deze werken beide op lamp die het al deed, dus kastjes ook goed)

toen dacht ik aan de zekeringen en heb deze ook gecontroleerd (geen resultaat)

De linker koplamp wil het dus niet doen na deze acties en gezien ik fietsenmaker ben en geen automonteur houd mijn kennis over verlichting hier op

Misschien heeft iemand een idee waar ik nog naar kan kijken

Normaal breng ik mijn auto altijd naar DHZ twente maar gezien mijn vrouw en ik beide onze

baan zijn kwijtgeraakt is dat niet echt een optie meer

alvast bedankt

groet Barry

Terug
Naar boven