Hoi Allemaal
Ik heb een tijdje een opel omega gekocht van Bouwjaar:1993
2.0 Benzine, Uitvoering GLT , Kleur: Blauw Metallic .
Na een tijdje is mijn koppeling stuk gegaan 5 Bak naar de Kl°te centerpin beschadigd en complete koppeling kapot .
Heb toen mijn auto naar de garage gedaan waar ik hem gekocht heb. Ze gingen mijn koppeling maken na één week had ik de wagen terug vertrok daar begon te trillen als ik vertrok met de wagen in alle vitessé.Na een tijdje verloor ik mijn einddemper van de wagen deze toen nieuw gezet .
Na het groot onderhoud zelf te doen ben ik erachter gekomen dat ze mijn Motorsteun niet het vastgemaakt aan de motor de karterpan lag op de stuurhuis te rusten .
Deze heb ik nu zelf gemaakt en mijn wagen rijd terug zoals
ik hem op begin heb gekocht .
Ik heb de :vertag bijgehouden van de kosten.
Nieuwe Motorsteunrubber 105 euro
Nieuwe Einddemper 88.50 euro
Nieuwe Bevestingsbeugel van de steun 27.30 euro
Ben naar de man van de garage geweest en heb de facturen laten zien :vertag hij gaf toe dat hij in fout was en dat was vergeten vast te zetten plezant hoor dan vertrouw je de garage nog als ze iets aan de auto doen hoor TOFFFF
De man van de garage heeft mijn kosten vergoed .
Gtrz Bleuopel
Ik heb een tijdje een opel omega gekocht van Bouwjaar:1993
2.0 Benzine, Uitvoering GLT , Kleur: Blauw Metallic .
Na een tijdje is mijn koppeling stuk gegaan 5 Bak naar de Kl°te centerpin beschadigd en complete koppeling kapot .
Heb toen mijn auto naar de garage gedaan waar ik hem gekocht heb. Ze gingen mijn koppeling maken na één week had ik de wagen terug vertrok daar begon te trillen als ik vertrok met de wagen in alle vitessé.Na een tijdje verloor ik mijn einddemper van de wagen deze toen nieuw gezet .
Na het groot onderhoud zelf te doen ben ik erachter gekomen dat ze mijn Motorsteun niet het vastgemaakt aan de motor de karterpan lag op de stuurhuis te rusten .
Deze heb ik nu zelf gemaakt en mijn wagen rijd terug zoals
ik hem op begin heb gekocht .
Ik heb de :vertag bijgehouden van de kosten.
Nieuwe Motorsteunrubber 105 euro
Nieuwe Einddemper 88.50 euro
Nieuwe Bevestingsbeugel van de steun 27.30 euro
Ben naar de man van de garage geweest en heb de facturen laten zien :vertag hij gaf toe dat hij in fout was en dat was vergeten vast te zetten plezant hoor dan vertrouw je de garage nog als ze iets aan de auto doen hoor TOFFFF
De man van de garage heeft mijn kosten vergoed .
Gtrz Bleuopel