• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

probleem photobucket

GTS Power

Post veel
ik heb sinds een tijdje ineens 2 albums bij photobucket en willekeurig worden deze albums geopend als ik naar de site ga:hmmz

ben al een paar keer bezig geweest met dit probleempje maar kom er niet uit hoe ik 1 album verwijder en die foto's samenvoeg.

en nu heb ik op 1 of andere manier de grote van de site veranderd:onu is alles ontzettend groot:swear

normaal kan ik wel het 1 en ander met computers maar dit is zo'n wagiz probleem waar ik een photobucket-expert bij nodig ben!!!

wie heeft hier verstand van:hmmz

gr Tom

grote van de sites kan je veranderen door CTRL in gedrukt te houden en te scrollen met je muis..

CTRL + 0 = herstellen naar normale grote ;)

bij MIJN photobucket doe ik het zo:

je hebt bovenin een menuutje met de volgende opties:

album & media - themes - organize - edit images etc.

nu moet je gewoon organize aanklikken..

dan krijg je menuutje met alle pics en links ken je de albums selecteren...

nu kan je gewoon heel simpel alle pics van het ene album naar de andere slepen en klaar ben je ;)

hoe je een album verwijdert weet ik echter niet =p geen zin om het te proberen want wil niks kwijt raken =p

:thumbup

origineel gepost door dennis121

grote van de sites kan je veranderen door CTRL in gedrukt te houden en te scrollen met je muis..

CTRL + 0 = herstellen naar normale grote ;)

bij MIJN photobucket doe ik het zo:

je hebt bovenin een menuutje met de volgende opties:

album & media - themes - organize - edit images etc.

nu moet je gewoon organize aanklikken..

dan krijg je menuutje met alle pics en links ken je de albums selecteren...

nu kan je gewoon heel simpel alle pics van het ene album naar de andere slepen en klaar ben je ;)

hoe je een album verwijdert weet ik echter niet =p geen zin om het te proberen want wil niks kwijt raken =p

:thumbup

oke:thumbup

heb nu het formaat weer goed.

en heb dat extra album maar leeggegooid(stond niet veel soeps in)en toen kon je em verwijderen op de homepagina:thumbup

nog bedankt:thumbup

Terug
Naar boven