• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

probleem vol gas geven met opel vectra c

Hai. Ik heb een opel vectra c 2.2 uit 2003. Alleen sinds kort heb ik een probleem. Namelijk bij vol gas geven gaat de auto inhouden. Heb het probleem in elke versnelling behalve in 1 niet zo erg. Als ik tussen de 2000 en 3000 toeren rijd en ik geef vol gas dan houdt de auto in en wilt hij bijna niet optrekken, maar als ik was gas terug neem en geef dan weer vol gas dan trek hij wel normaal op. Auto verbruikt ook meer benzine dan normaal. Start wel goed. Waar kan ik het beste mee beginnen?

ik denk om te beginnen een keer olie verversen en een nieuwe olie filter er op, motor olie zorgt natuurlijk voor de smering van het blok maar ook voor minder brandstof verbruik. als je dit ververst hebt is er een kans dat het blok al wat soepeller loopt. hoop dat het helpt!

Terug
Naar boven