CorsaSport1400i
Lid
ha heren techneuten
wie kan mij helpen met een electrisch probleempje wat ontstaan is door het verkeerd aansluiten van een spyball centrale deurvergrendelings kit.
het probleem is als volgt.
een collega van mij zou dat even gaan doen en heeft zelf de open en sluit draden opgezocht.
hier is ie de fout in gegaan.
nu heb ik geprobeerd het probleem op te zoeken, heb zelf het kitje goed aangesloten.
vervolgens doet de cv een paar vreemde dingen die ik niet kan plaatsen.
Het gaat hier om een opel astra f sedan met een x16xe ecotech motor erin.
hij is uit 97en heeft eigenlijk alleen maar de comfort sluiting als extra optie.
ik heb op internet het schema van een opel corsa b opgezocht. qua centrale deur vergrendeling heeft deze allemaal de zelfde kleurcodes.
>>>linkje opel corsa b electrisch schema
wie kan mij helpen met een electrisch probleempje wat ontstaan is door het verkeerd aansluiten van een spyball centrale deurvergrendelings kit.
het probleem is als volgt.
een collega van mij zou dat even gaan doen en heeft zelf de open en sluit draden opgezocht.
hier is ie de fout in gegaan.
nu heb ik geprobeerd het probleem op te zoeken, heb zelf het kitje goed aangesloten.
vervolgens doet de cv een paar vreemde dingen die ik niet kan plaatsen.
Het gaat hier om een opel astra f sedan met een x16xe ecotech motor erin.
hij is uit 97en heeft eigenlijk alleen maar de comfort sluiting als extra optie.
ik heb op internet het schema van een opel corsa b opgezocht. qua centrale deur vergrendeling heeft deze allemaal de zelfde kleurcodes.
>>>linkje opel corsa b electrisch schema