Hoi allemaal.
Ik ben sinse kort in het bezit van een opel corsa D 2009.
Super tevreden mee!
Nu heb ik het volgende probleem:
Ik heb een Eonon GA5154 navigatie radio gekocht en ingebouwt.
Alle kabels netjes mee geleverd voor mijn corsa inclusief canbus interface.
Het eenige wat niet werkt is het in en uitschakelen van de radio waneer ik het sleutel contact aan of uit zet.
Ik moet dus de radio hanmatig aan en uit zeten. dit werkte bij mijn orginele cd30 mp3 radio wel. :hmmz
Ik heb met een spanings zoeker gekeken of er constand stroom op de radio blijft staan. En er blijft inder daat spaning opstaan ook als mijn contactuit staat.
Alle andere kables zijn spaningsloos, ook met mijn contact aan.
Volgens de leverancier moet dit gewoon werken.
Aangezien er konstand spaning op de radio blijft staan, kan het zo zijn dat het in en uit schakel werkt via de de canbus aansluiting?
Nu vraag ik mij af of iemand weet hoe ik dit werkende krijg?
MVG.
jknl
Ik ben sinse kort in het bezit van een opel corsa D 2009.
Super tevreden mee!
Nu heb ik het volgende probleem:
Ik heb een Eonon GA5154 navigatie radio gekocht en ingebouwt.
Alle kabels netjes mee geleverd voor mijn corsa inclusief canbus interface.
Het eenige wat niet werkt is het in en uitschakelen van de radio waneer ik het sleutel contact aan of uit zet.
Ik moet dus de radio hanmatig aan en uit zeten. dit werkte bij mijn orginele cd30 mp3 radio wel. :hmmz
Ik heb met een spanings zoeker gekeken of er constand stroom op de radio blijft staan. En er blijft inder daat spaning opstaan ook als mijn contactuit staat.
Alle andere kables zijn spaningsloos, ook met mijn contact aan.
Volgens de leverancier moet dit gewoon werken.
Aangezien er konstand spaning op de radio blijft staan, kan het zo zijn dat het in en uit schakel werkt via de de canbus aansluiting?
Nu vraag ik mij af of iemand weet hoe ik dit werkende krijg?
MVG.
jknl