Freestyler
Post vaak
Sinds een week loopt de 24V in de senator A weer op benzine.
En tot voor een paar dagen heeft ie perfect gelopen.
Maar nu wil hij tijdens het rijden/stationair lopen, spontaan afslaan, en als hij nog genoeg toeren maakt, weer oppakken. Maar stationair slaat hij dus gewoon af.
Wat er allemaal vervangen is.
Tank, brandstof pomp, tank filter, externe brandstoffilter, leidingen, alle slangen.
Kortom, alles tot aan de injectorrail is vernieuwd.
Ook zijn de rotor, kap, bougies en bougiekabels nog niet zo heel lang geleden vervangen (augustus, kabels in november).
De symptomen:
Of hij loopt als een naaimachine, zonder hikken of stoten.
Of hij stotters, houdt in, ploft in zowel de in als uitlaat. En valt zelfs spontaan uit. Niet alsof hij te weinig brandstof krijgt, maar als hij gewoon uit gezet wordt.
Wat ik tot nog toe gevonden heb/ vervangen heb:
vervangen: brandstof relais
gevonden: olie in de bougiekokers van cil 3-4- en 5
alle vacuum slangen zijn nog in orde, ook heeft de luchtslang geen scheuren.
De foutcode die ik krijg: 19 krukaspositiesensor; verkeerd toerental signaal
De bedoeling was, dat hij nog voor kerst fatsoenlijk zou lopen, maar dat zie ik zo langzaam aan in rook opgaan....
Iemand mogelijke ideeën?
En tot voor een paar dagen heeft ie perfect gelopen.
Maar nu wil hij tijdens het rijden/stationair lopen, spontaan afslaan, en als hij nog genoeg toeren maakt, weer oppakken. Maar stationair slaat hij dus gewoon af.
Wat er allemaal vervangen is.
Tank, brandstof pomp, tank filter, externe brandstoffilter, leidingen, alle slangen.
Kortom, alles tot aan de injectorrail is vernieuwd.
Ook zijn de rotor, kap, bougies en bougiekabels nog niet zo heel lang geleden vervangen (augustus, kabels in november).
De symptomen:
Of hij loopt als een naaimachine, zonder hikken of stoten.
Of hij stotters, houdt in, ploft in zowel de in als uitlaat. En valt zelfs spontaan uit. Niet alsof hij te weinig brandstof krijgt, maar als hij gewoon uit gezet wordt.
Wat ik tot nog toe gevonden heb/ vervangen heb:
vervangen: brandstof relais
gevonden: olie in de bougiekokers van cil 3-4- en 5
alle vacuum slangen zijn nog in orde, ook heeft de luchtslang geen scheuren.
De foutcode die ik krijg: 19 krukaspositiesensor; verkeerd toerental signaal
De bedoeling was, dat hij nog voor kerst fatsoenlijk zou lopen, maar dat zie ik zo langzaam aan in rook opgaan....
Iemand mogelijke ideeën?