• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

PROJECT '86 Manta

nog even een klein vraagje, past een opel GT kleppendeksel op de mijne? aangezien ik de versie heb met de slang boven op? en hoe sluit je dat aan e.d?

Ik ben ook op zoek naar een open luchtfilter, nu zit er een carb filter op maar die ziet er niet echt mooi meer uit. Als ik er een gewone ronde filter op wil doen hoe zou dat dan werken want de aansluiting op de LMM is vlak en niet ovaal oid, is de LMM te omzeilen? ik heb fotos gezien van motoren waarbij de luchtfilter direct is aangesloten met een slang naar de injectie zonder LMM ertussen....

LMM omzeilen kan niet, zonder deze gaat je injectie niet werken.

Ik zou even op marktplaats zoeken voor een verloopstuk die je op je lmm schroeft waar je zo weer een openluchtfilter op kan schuiven.

zo een verloopstuk:

LMM%20adapter.jpg

Terug
Naar boven