• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

project manta blijft

mantadevil

Woont hier bijna
begin maandag aan een nieuwe studie waardoor ik weinig vrije tijd over hou om te sleutelen .

ook verwacht ik volgende maand een kleine dus me tijd word erg krap

helaas had ik verwacht hem voor die tijd af te hebben

maar goed dat word hem dus niet

voor degene die interesse hebben ga effe in het restauratie topic kijken en bij interesse stuur u2u

ook zal ik denk ik weinig op het forum te vinden zijn de komende tijd

denk wel dat ik op zoek ga naar een manta die klaar is en gewoon mee te rijden is

maar verder zal ik weinig gaan doen tot ik opleiding afgerond heb

maar ding is toch zo goed als klaar? breng maar langs, maak ik em wel even klaar:P

zonde om vlak voordat ie klaar is ding te verkopen. paar avondjes kun je toch wel vrij maken?

maar ding is toch zo goed als klaar? breng maar langs, maak ik em wel even klaar:P

zonde om vlak voordat ie klaar is ding te verkopen. paar avondjes kun je toch wel vrij maken?

me meissie is ook hoog zwanger en mag niet alleen wezen de laatste tijd

dus al met al vind ik voorlopig de tijd niet

vind het jammer maar goed heb der vrede mee ,vind opleiding belangrijker

zoek wel iets op wat klaar is

me meissie is ook hoog zwanger en mag niet alleen wezen de laatste tijd

dus al met al vind ik voorlopig de tijd niet

vind het jammer maar goed heb der vrede mee ,vind opleiding belangrijker

zoek wel iets op wat klaar is

[rquote=1841828&tid=140507&author=jwmanta]ik heb nog wel een paar zaterdagen over:P ben tog elke zaterdag in nagele te vinden[/rquote]

hahah uis de manta niets voor jou dan :D

[rquote=1841828&tid=140507&author=jwmanta]ik heb nog wel een paar zaterdagen over:P ben tog elke zaterdag in nagele te vinden[/rquote]

hahah uis de manta niets voor jou dan :D

nou heb morgen toch nog wat kunnen regelen waardoor ik morgen nog even met de manta bezig kan ,maar goed of ik hem afkrijg is een 2de

nou heb morgen toch nog wat kunnen regelen waardoor ik morgen nog even met de manta bezig kan ,maar goed of ik hem afkrijg is een 2de

Terug
Naar boven