Hallo, ik heb goede kennis en ervaring nodig om het oplossen van het Pingelen
van mijn motor te voorkomen voordat hij in de soep loopt..
ik tank ron98
Motor is een opgeboorde c24ne nu een zogezegde 2.5 met hogedrukzuigers en alles is nieuw.
heeft webers en een sportnokkenas met verstelbaar timingwiel en dergelijke. motor is op de testbank geweest om af te stellen
heeft door voorlopige beperking van de nokkenas rond de 170pk, gaat later een zwaardere inkomen.
Heeft volledige 20E ontsteking.
Motor pingelt rond de 2 a 2500 tr als je vrij veel gas geeft..
Ga nu octaanbooster uitproberen, maar met de dure benzineprijzen wil ik ook andere zaken uitproberen.
Weet iemand precies hoe de ontsteking moet staan ?
De afsteller heeft op het vliegwiel het bolletje/pijl op elkaar ingesteld.. (Is dit de juiste instelling ?)
helpt ontsteking verlaten en gaat dit niet koste van de prestaties ?
Voor de rest is dit een super fijne motor, gaat als de brandweer :yahoo:
Graag raad van iemand met kennis en ervaring..
mvg Rob
van mijn motor te voorkomen voordat hij in de soep loopt..
ik tank ron98
Motor is een opgeboorde c24ne nu een zogezegde 2.5 met hogedrukzuigers en alles is nieuw.
heeft webers en een sportnokkenas met verstelbaar timingwiel en dergelijke. motor is op de testbank geweest om af te stellen
heeft door voorlopige beperking van de nokkenas rond de 170pk, gaat later een zwaardere inkomen.
Heeft volledige 20E ontsteking.
Motor pingelt rond de 2 a 2500 tr als je vrij veel gas geeft..
Ga nu octaanbooster uitproberen, maar met de dure benzineprijzen wil ik ook andere zaken uitproberen.
Weet iemand precies hoe de ontsteking moet staan ?
De afsteller heeft op het vliegwiel het bolletje/pijl op elkaar ingesteld.. (Is dit de juiste instelling ?)
helpt ontsteking verlaten en gaat dit niet koste van de prestaties ?
Voor de rest is dit een super fijne motor, gaat als de brandweer :yahoo:
Graag raad van iemand met kennis en ervaring..
mvg Rob