• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Raar geluid door men boxen heen!

R.Frankhuisen

Post weleens wat
Ik heb laatst 2 versterkers, hoedenplankspeakers, condensator, subwoofer ingebouwd in men nieuwe corsa b...

ik heb nu een probleem ik hoor men elektro verbruikers door men boxen heen en een soort van ruis.. de ruis word niet erger als ik gas geef, hij doet het ook als de motor uitstaat..

als ik men geluid helemaal op 0 zet en ik doe men knipperlicht aan dan hoor ik hem tikken, als de koelfan aanslaat hoor ik in men boxen ook dat hij draait..

weet iemand waar dit aan kan liggen?

ik heb men R.C.A kabels recht door men dorpel liggen en mijn dikke + kabel links door men dorpel liggen!!

is je accu in goede staat??

heb je een goede massa gemaakt???

alle verbruikers (ice) op 1 massapunt ?????

Ik heb alles van de ice op 1 massapunt achterin de kofferbak.. vanaf de 2 versterkers een aparte draad en vanaf de condensator ook een aparte draad naar de massa toe!

ik heb het zelfde massapunt gemaakt als in men andere corsa en had bij men oude corsa geen last van dit probleem

ik hoorde net trouwens ook dat als ik men rem indruk dat hij ook 1 keer tikt door men speakers!

en als ik men radio op 0 draai hoor je ook een harde tik uit de speakers en ook als ik men contact aanzet en dan pas men frontje er in hoor ik de zelfde harde tik!

ik ga morgen even de massa draad van men accu bekijken.. waar moet ik precies opletten?

iig al bedankt voor de reacties!!

Terug
Naar boven