• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

raar gevoel door gsi lipje =D

RRROYBOY

Post weinig
Even een vraagje voor de verlaagde corsa rijders onder ons king:

Hadden jullie gister ook zon raar gevoel toen jullie in de sneeuw reden, al die mensen die je aankeken.

Ik heb zo goed als 90% van de mensen naar mn auto zien staren :o

Toen ik uitstapte kwam ik erachter waarom :hmmz

Mn voorbumper was zo laag (+/- 4cm van grond), dat ie als sneeuwschuiver heeft gewerkt voor het middelste stuk van de rijbaan, waar nog geen banden waren geweest :wors en heel mn voorkant zat onder de drap en was niet meer herkenbaar :jerry

wie heeft nog meer deze ervaring gehad, gewoon nieuwschierig :D

en nu even on topic, ik wil dus mn gsi lip eraf halen, dat zijn gewoon een paar schroefjes aan de onderkant ervan toch?

Greets rrroyboy!

Is volgens mij gewoon vast geklikt zoals bij de niet GSI modellen.

Ik zou um laten zitten anders krijg je zo'n lelijke rand aan de onderkant :thumbup

Mijne ligt niet zo laag (ongeveer 10cm van de grond), maar het sneeuwschuif effect ken ik

Was een ramp om de straat uit te komen :thumbdown

mijn c is 60-60 verlaagd en een irmscher voorspoiler en een rieger achterlip.. werkt prima met +- 25 cm sneeuw in het dorp hier :thumbup :thumbup :thumbup kan zo in dienst bij de gemeente met deze dagen hahaha

gsi lip zit aan de onderkant vast met boutjes in de bumper ja, beste is gewoon lip eraf draaien of ff een orginele bumper van normale corsa erop, deed ik ook altijd in de winter...

anders heb je kans dat je bumper het op gegeven leuk vind geweest en deraf donderd met teveel sneeuw ervoor.

@ wes, als je nog normaal zo ken rijden betekent t dus ook dat je nog wat ken zakken :jerry

origineel gepost door sw16v

me hele intercooler zat vol sneeuw :D kwam best hoog....:D:D

dan krijgt ie wel genoeg koude lucht

maar of t goed is :hmmz

Mijn Corsa wordt al dagen ingezet om de A7 hier schoon te houden. 3cm van de grond betekent elke paar uur weer op pad voor Rijkswaterstaat.:angel king:

Just kidding, de Corsa staat droog in de garage, en er ligt zoveel sneeuw tegen de garagedeur dat ie waarschijnlijk niet eens open kan.:P

ik fungeer ook als sneeuwschuiver...

heb schroefset op zijn laagst en verbrede 13inch op de a corsa liggen.......

dus ik maak ook de wegen schoon met mijn bodem.

de bumper van een a corsa ligt niet zo heel laag.

wat wel minder is, zijn af en toe die brokken ijs

die klappen met een geweld tegen de voorbumper en dan ergens onder tegen de bodem.:o

bedankt voor de leuke reacties :jerry

heb een nieuw model bumper besteld en die er maar onder geschroefd want die gsi bumper wil ik niet slopen aangezien die nergens meer te krygen is :angel

ben ik iig niet de enige geweest die de weg heeft schoongeveegd :P

origineel gepost door sjoerdie

wat wel minder is, zijn af en toe die brokken ijs

die klappen met een geweld tegen de voorbumper en dan ergens onder tegen de bodem.:o

ik schrok me de tering toen ik dat de eerste keer had :P

Terug
Naar boven