• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Radiateur

Fearless

Forumbewoner
In mn Rekord zit een nogal rottige radiateur, hij is nog niet lek maar alle lamellen laten wel los.

Zijn hier nieuwe radiators voor te krijgen, of past er 1 van een andere wagen? Desnoods laat ik hem repareren......

nieuw net in laten solderen en je bent weer een decenia gerust.

gaat normaal voor minder dan 150 euros lukken.

grtz ziggy

Okee das dan een optie. Maar ik weet niet echt hoe de rest van de radiateur is...

Heb er geen zin in om na het vervangen van de lamellen nog een keer weer terug te moeten omdat ie ergens anders lek is/gaat......

nieuw net in laten solderen en je bent weer een decenia gerust.

gaat normaal voor minder dan 150 euros lukken.

grtz ziggy

Elke radiateur is te reviseren. Welke Rekord? E1 of 2? Voor een E1 ben je misschien 100 Euro kwijt, is niet zo'n grote radiateur.

Okee das dan een optie. Maar ik weet niet echt hoe de rest van de radiateur is...

Heb er geen zin in om na het vervangen van de lamellen nog een keer weer terug te moeten omdat ie ergens anders lek is/gaat......

Elke radiateur is te reviseren. Welke Rekord? E1 of 2? Voor een E1 ben je misschien 100 Euro kwijt, is niet zo'n grote radiateur.

vraag het eens aan fam. romijn ;)

ik heb daar vandaag ook een goeie 2e hands gehaald, en de prijs is ook netjes ;):)

[rquote=1881063&tid=143450&author=wingersv]vraag het eens aan fam. romijn ;)

ik heb daar vandaag ook een goeie 2e hands gehaald, en de prijs is ook netjes ;):)[/rquote]

ik wilde je net terugmailen. maar je hebt dus al contact gehad met me pa.:thumbup

haha ja had vanmorgen gebeld, en heb hem vanmiddag opgehaald.

was weer perfecte en snelle service :thumbup

vraag het eens aan fam. romijn ;)

ik heb daar vandaag ook een goeie 2e hands gehaald, en de prijs is ook netjes ;):)

[rquote=1881063&tid=143450&author=wingersv]vraag het eens aan fam. romijn ;)

ik heb daar vandaag ook een goeie 2e hands gehaald, en de prijs is ook netjes ;):)[/rquote]

ik wilde je net terugmailen. maar je hebt dus al contact gehad met me pa.:thumbup

haha ja had vanmorgen gebeld, en heb hem vanmiddag opgehaald.

was weer perfecte en snelle service :thumbup

Terug
Naar boven