• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Radiator lampje blijft branden

dappie

Post vaak
Hallo heren,

Zo als de titel al zegt, in het display van m'n toerenteller blijft het radiator lampje branden terweil er genoeg
Koelvloeistof in zit (een centimeter boven de rand bij koude motor) ik heb het stekkertje aan de onderkant van
De sensor al in gespoten met contactspray maar dat mocht niet baten, en m'n temperatuur meter geeft 88gr aan
Zo als altijd, dus daar is nikt mis mee lijkt mij, nu heb ik een ander (gebruikt) reservoir geprobeerd maar het
Lampje blijft branden.
Wie weet er raad of heeft dit ook al eens mee gemaakt.

Vr,gr, jac.

Opeltje17

Ik heb hem net uitgelezen, en ik heb geen fout meldingen, het zou natuurlijk stom toeval zijn dat ook van dit reservoir
De sensor stuk is, het reservoir wat er origineel in zat gaf geen melding als ik meteen de snelweg op ga, maar
Rij ik binnen door over drempels en zo dan ging het radiateur lampje branden, maar gisteren heb ik er een ander reservoir
(Gebruikt) gemonteerd en starte de motor en meteen ging het lampje aan, toch vind ik het vreemd dat hij met uitlezen
Geen melding geeft.

Vr,gr, jac.

ik weet niet of het werkt.. maar trek er eens de stekker uit en duw er een paperclip in.. dan kun je de sensor uitsluiten

Hoi Bart, dit had ik ook al gelezen, dus gisteren een ijzerdraadje er in gestoken maar hij bleef gewoon branden,
Nu was het z'n groen planten bind draadje waar ik het groene plastic van af had gesneden om dat ik niet zo
Snel een paperclip kon vinden, maar dat zal ik toch nog een keer proberen.

Vr,gr, jac.

Terug
Naar boven