reinier321
Lid
beste alle
ik zit met een probleem,
eerst de situatie:
ik heb een opel astra uit 1995 een 1.4 tailgate
toen ik hem kocht versterkertje dr in en boxen alles aangesloten en kabels netjes weggewerkttoen een andere radio gekocht ivm USb aansluiting
radio:
Kenwood KDC-BT43U
ingebouwd en gele en rode kabels omgewisseld (waarschijnlijk heel bekend bij jullie)
(deurspeakers zijn orgineel)
werkt prima 11 maanden lang tot gister:gwn "normaal" muziek op en opeens vallen met speakers achter uit en paar seconden later mn deur speakers ook.
de radio begint "protect" te knipperen.
dus in het boekje gekeken:
mogelijke oorzaken:
1 kortsluiting
2 verkeerd aangesloten
3 probleem met de headunit
nouja nummer 2 valt gelijk al weg want het zit al 11 maanden zo.
nummer 3 is het ook niet omdat ik mn radio aansloot bij iemand anders en daar was niks aan de hand
hieruit lijkt dus ook te blijken dat het aan de bekabeling van mn auto zelf ligt.
en dat is niet zo mooi iemand een idee wat het kan zijn?
oh hoe en wat ik kan doormeten?
ik zit met een probleem,
eerst de situatie:
ik heb een opel astra uit 1995 een 1.4 tailgate
toen ik hem kocht versterkertje dr in en boxen alles aangesloten en kabels netjes weggewerkttoen een andere radio gekocht ivm USb aansluiting
radio:
Kenwood KDC-BT43U
ingebouwd en gele en rode kabels omgewisseld (waarschijnlijk heel bekend bij jullie)
(deurspeakers zijn orgineel)
werkt prima 11 maanden lang tot gister:gwn "normaal" muziek op en opeens vallen met speakers achter uit en paar seconden later mn deur speakers ook.
de radio begint "protect" te knipperen.
dus in het boekje gekeken:
mogelijke oorzaken:
1 kortsluiting
2 verkeerd aangesloten
3 probleem met de headunit
nouja nummer 2 valt gelijk al weg want het zit al 11 maanden zo.
nummer 3 is het ook niet omdat ik mn radio aansloot bij iemand anders en daar was niks aan de hand
hieruit lijkt dus ook te blijken dat het aan de bekabeling van mn auto zelf ligt.
en dat is niet zo mooi iemand een idee wat het kan zijn?
oh hoe en wat ik kan doormeten?