Goeieavond heren,
ik had een paar vragen :thumbup :
1:welke kleur kabel is de voeding van de isso stekker ervoor dan dus van de kabelboom?
wil daar een t-stukje opzetten naar me sigarettenaansteker want het rook van de week allemaal naar verbrand,radio kapot enz ndus nu wil ik dat veranderen,zodat ik stroom heb op me radio en een goede zekering
tussen zetten
wss te hoge zekerin :fy1
Vraaaaaag 22222 :
mijn dakantenne is kapot kan daar geen antenne meer indraaien,weet wel hoe ik me antenne van het dak loskrijg maar nu??
kan ik die antenne kabel koppelen met een sokje of moet ik helemaal een nieuwe erin trekken?? en miss heeft iemand wat info over hoe je het hemeltje verwijdert (met beleid) :wors
heren,jullie zijn alvast bedankt!!!
en alvast fijne jaarwisseling :thumbup
ik had een paar vragen :thumbup :
1:welke kleur kabel is de voeding van de isso stekker ervoor dan dus van de kabelboom?
wil daar een t-stukje opzetten naar me sigarettenaansteker want het rook van de week allemaal naar verbrand,radio kapot enz ndus nu wil ik dat veranderen,zodat ik stroom heb op me radio en een goede zekering
tussen zetten
Vraaaaaag 22222 :
mijn dakantenne is kapot kan daar geen antenne meer indraaien,weet wel hoe ik me antenne van het dak loskrijg maar nu??
heren,jullie zijn alvast bedankt!!!
en alvast fijne jaarwisseling :thumbup