• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

radio vectra b

tiesto-nl

Post weleens wat
ik heb nu in men vec de standaard radio zitten met een echte cassette speler.

aangezien de cassette bandjes zijn uitgestorven :P

(zat nog in de de auto toen ik men kocht)

nou heb ik dus men oude auto radio. en wil ik die er graag in zetten. heb ik men carkit ook weer terug. :D

maar mijn vraag eigenlijk is..

werkt men stuurbediening voor de radio nog als ik er een andere in zet ??? moet er dan een ander stekkertje tussen o.i.d.??

alvast bedankt.

O is dat zo...

Ik heb nog een JVC MP3 liggen en was eigenlijk van plan om die er in te zetten met een adaptor er tussen.

Maar als de display niet werkt dan blijf ik bij Kenwood.

O is dat zo...

Ik heb nog een JVC MP3 liggen en was eigenlijk van plan om die er in te zetten met een adaptor er tussen.

Maar als de display niet werkt dan blijf ik bij Kenwood.

Als het goed is werkt dan alles ook via het stuur, mits je natuurlijk de radio's op dezelfde manier aansluit.

Als het goed is werkt dan alles ook via het stuur, mits je natuurlijk de radio's op dezelfde manier aansluit.

ik heb volgens mij nog een JVC stuurwielbedienings adapter kabel (niet in de weg ;)) liggen

zo eentje met 1 ISO stekker aan de ene kant en 1 mini-jack (zoals koptelefoon) aan de andere kant.

als je die wil over nemen, doe een goed bod en hij ligt voor je klaar in Bergen op Zoom ;)

ik heb er zelf nieuw iets van 90 euro voor betaald.

ik heb volgens mij nog een JVC stuurwielbedienings adapter kabel (niet in de weg ;)) liggen

zo eentje met 1 ISO stekker aan de ene kant en 1 mini-jack (zoals koptelefoon) aan de andere kant.

als je die wil over nemen, doe een goed bod en hij ligt voor je klaar in Bergen op Zoom ;)

ik heb er zelf nieuw iets van 90 euro voor betaald.

Is er een lijst of iets welke radio's er op aan gesloten kunnen worden?

Ik heb er nu een jvc in zitten. Weet zo niét welke.

Groeten.

Alvast bedankt

Is er een lijst of iets welke radio's er op aan gesloten kunnen worden?

Ik heb er nu een jvc in zitten. Weet zo niét welke.

Groeten.

Alvast bedankt

nope

er komen om het half jaar nieuwe types uit

over het algemeen kun je wel stellen dat JVC, Kenwood en Alpine stuurwielbediening ondersteunen

dus gewoon de handleiding van je radio bekijken dus.

en typenummer even aflezen van de radio ;)

nope

er komen om het half jaar nieuwe types uit

over het algemeen kun je wel stellen dat JVC, Kenwood en Alpine stuurwielbediening ondersteunen

dus gewoon de handleiding van je radio bekijken dus.

en typenummer even aflezen van de radio ;)

Terug
Naar boven