• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Rally Manta A

JOZO

Post veel
Beste photoshoppers,

ik ben al enige tijd bezig om te kijken (en te doen) voor een rally manta. Gaat hier dan om het eerste type. Ik heb de manta van Heinz Jansen altijd al een gaaf ding gevonden: http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=123964#pid1638043

Nu wil ik ook graag ongeveer zoiets gaan maken. Er zijn al enkele aanpassingen gedaan, nu de buitenkant.

Ik denk zelf aan een gehele witte auto, met zwarte bumpers, het 'Opel Motorsport logo' geheel achter op de flanken. Wie oh wie heeft tijd en zin om te kijken of dit te shoppen is? Eventueel kan er een contest worden gedaan, want voor andere ideeën sta ik altijd open. Met zo'n contest krijg je verschillende creaties.

Hierbij de TE van Popke als shop foto (aangezien hier al een uitbouw opzit)
039.jpg

Motorsport logo

45404__opel_motorsport.gif

alvast bedankt voor jullie kostbare tijd

Ik heb er drie, eentje waar je om vroeg:

039uu.jpg

Hier is een bies over de lengte, vond ik wel grappig:

0391q.jpg

En hier is er een met een bies een gele dorpel:

0392d.jpg

Hoop dat je het wat vindt. :)

Ik heb er drie, eentje waar je om vroeg:

039uu.jpg

Hier is een bies over de lengte, vond ik wel grappig:

0391q.jpg

En hier is er een met een bies een gele dorpel:

0392d.jpg

Hoop dat je het wat vindt. :)

Bedankt! De 1ste shop vind ik persoonlijk nog het mooiste. Zou graag de logo naar achteren zien, dus de vlag beginnen bij uiteinde dorpel en dan tot de bumper. Wel dan passend, dus stuk hoger dan dat ie nu staat.

Zou je er ook nog SR velgen kunnen shoppen, zou helemaal mooi zijn!

Bedankt! De 1ste shop vind ik persoonlijk nog het mooiste. Zou graag de logo naar achteren zien, dus de vlag beginnen bij uiteinde dorpel en dan tot de bumper. Wel dan passend, dus stuk hoger dan dat ie nu staat.

Zou je er ook nog SR velgen kunnen shoppen, zou helemaal mooi zijn!

Wat heb jij toch allemaal voorplannen?

En jij ook al een witte? dan kunnen dat er 3 op 1 rij worden binnen nu en paar jaar :p haha.

Opzich wel mooi plan moet ik zeggen.

Ik zou een manta a met Zastrow uitbouw (breedbouw) ook wel gruwelijk vet vinden) zitten ook op C-kadett

Dat is echt heel mooi. loopt alles na deur totaan kont breed uit

en voor eht gehele spatbord. En niet enkel rondom de wielen zoals bij Te.

Wat heb jij toch allemaal voorplannen?

En jij ook al een witte? dan kunnen dat er 3 op 1 rij worden binnen nu en paar jaar :p haha.

Opzich wel mooi plan moet ik zeggen.

Ik zou een manta a met Zastrow uitbouw (breedbouw) ook wel gruwelijk vet vinden) zitten ook op C-kadett

Dat is echt heel mooi. loopt alles na deur totaan kont breed uit

en voor eht gehele spatbord. En niet enkel rondom de wielen zoals bij Te.

Heb ff de SR velgen er onder geshopt. Alleen snap ik niet helemaal wat je nu met het logo bedoelt..... :???:

039uu.jpg

Heb ff de SR velgen er onder geshopt. Alleen snap ik niet helemaal wat je nu met het logo bedoelt..... :???:

039uu.jpg

@blitzer wrote:Heb ff de SR velgen er onder geshopt. Alleen snap ik niet helemaal wat je nu met het logo bedoelt..... :???:

039uu.jpg

Dankje! Het logo; Linkskant van logo begint onder zijraam, einde van logo stopt bij bumperbevestingssteun/achterlichten. Dus het geheel naar reschts verplaatsen en dan ook wat omhoog zodat motorsport net boven de wielen zit. Hopelijk begrijp je het zo.

@blitzer wrote:Heb ff de SR velgen er onder geshopt. Alleen snap ik niet helemaal wat je nu met het logo bedoelt..... :???:

039uu.jpg

Dankje! Het logo; Linkskant van logo begint onder zijraam, einde van logo stopt bij bumperbevestingssteun/achterlichten. Dus het geheel naar reschts verplaatsen en dan ook wat omhoog zodat motorsport net boven de wielen zit. Hopelijk begrijp je het zo.

Terug
Naar boven