• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ramen sluiten via afstandsbediening astra g

opelfreak1975

Post weinig
weet iemand iets over ramen kunnen sluiten via sleutel

en welke bedrading moet je dan door lussen bij astra g sport 1999 3drs.

mvg wouter

He jongens,

ik denk dat het foute boel kan zijn nadat ik zaterdag zwart/blauw en geel/rood aan elkaar hebt gelinkt werkt het prima.'

maar zondag middag werkt mijn CV niet meer hij reageerd helemaal niet meer dus mijn central lock werkt helemaal niet meer via remote.

Shit :thumbdown :cry

He jongens,

ik denk dat het foute boel kan zijn nadat ik zaterdag zwart/blauw en geel/rood aan elkaar hebt gelinkt werkt het prima.'

maar zondag middag werkt mijn CV niet meer hij reageerd helemaal niet meer dus mijn central lock werkt helemaal niet meer via remote.

He jongens,

He jongens,

ik heb door verbonden maar dan doet mijn safe lock het niet meer en me ramen gaan niet dicht op cv

wat doe ik dan verkeert?

ik heb door verbonden maar dan doet mijn safe lock het niet meer en me ramen gaan niet dicht op cv

wat doe ik dan verkeert?

Je maakt wat fouten:

- je vertelt het halve verhaal waardoor je een stuk positiever naar voren komt dan werkelijk is. Want in werkelijkheid reageerde je niet op de eerste die reageerde op je advertentie, reageerde je op een u2u met vragen met de mededeling dat ze al gereserveerd staan en vervolgens laat je niet even weten of ze verkocht zijn of niet. Dat die advertentie laat is verwijderd, kan ik niet eens weten, want ik wist niet dat ze verkocht waren, tot het topic ineens verdwenen waren.

- je hebt één keer aangegeven om dit per mail te regelen (ik heb nog geen mail of pm van je gezien? Ik heb zelf niet de behoefte om jou te mailen of te pm'en).

- je gaat er zelf steeds maar over door, terwijl ik hierboven al gevraagd het om het te laten zitten

- je typt 'ik vindt' met dt, wat nogal dom overkomt.

Nogmaals, laat het zitten.

Je maakt wat fouten:

- je vertelt het halve verhaal waardoor je een stuk positiever naar voren komt dan werkelijk is. Want in werkelijkheid reageerde je niet op de eerste die reageerde op je advertentie, reageerde je op een u2u met vragen met de mededeling dat ze al gereserveerd staan en vervolgens laat je niet even weten of ze verkocht zijn of niet. Dat die advertentie laat is verwijderd, kan ik niet eens weten, want ik wist niet dat ze verkocht waren, tot het topic ineens verdwenen waren.

- je hebt één keer aangegeven om dit per mail te regelen (ik heb nog geen mail of pm van je gezien? Ik heb zelf niet de behoefte om jou te mailen of te pm'en).

- je gaat er zelf steeds maar over door, terwijl ik hierboven al gevraagd het om het te laten zitten

- je typt 'ik vindt' met dt, wat nogal dom overkomt.

Nogmaals, laat het zitten.

Misschien de sleutel even opnieuw synchroniseren: sleutel in contact, contact aan (maar niet de motor) en wacht even 5 sec, vervolgens op je cv knopjes drukken en kijken of het werkt.

Misschien de sleutel even opnieuw synchroniseren: sleutel in contact, contact aan (maar niet de motor) en wacht even 5 sec, vervolgens op je cv knopjes drukken en kijken of het werkt.

Welke kleuren zitten er in jouw Coupé dan? Misschien komen ze wel overeen met de kleuren in mijn Coupé?

Welke kleuren zitten er in jouw Coupé dan? Misschien komen ze wel overeen met de kleuren in mijn Coupé?

Terug
Naar boven