• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ramen tinten

Ronald79

Post weinig
Wie kan mij vertellen hoeveel ik kwijt ben om van mijn opel astra H station mijn achterramen te laten tinten(achter B-style)?

gr. Ronald

ik normaal 25 euro per raam:P

dus de prijs die je van neut3.24 hebt is niet slecht als ik dat zo zie...

Dat is dan wel bij een bedrijf die 25 euro van mij is zwart bij iemand wat bij zo een bedrijf werkt:)

groeten Twan

hmm

dus 2 zijramen en mn achterruit kosten bij jou dan totaal 75??

zoja, dan zie je me wel n xtje verschijnen :p

ja dat is de prijs voor mij:p haha als ik dat zo zie is de prijs niet verkeerd op de site aangegeven. Maar bij je astra h station zijn het meer als 3 ramen;)

De achterdeur ramen zijn 2 delen dat is dus al 4 stuks dus totaal zit je dan op 7 ramen.

Als ik de prijs zo bekijk op de link van neut3.24 zit je daar op een mooie prijs:) (265 Euro)

groeten Twan

t gaat om een corsa a :p

haal zelf de ruiten er wel uit, is t voor jou easy to do ;)

ben toch regelmatig in limburg

ik heb de volledige achterkant laten blinderen. 5 ruiten was 200,-. En de folie was van het merk llumar.

ken er eentje via marktplaats die doet een 3d astra voor 90 en een 5 deurs voor 120. en je heb garantie op loslaten en geen bellen en vouwen.

kan ze lank niet vinden maar heb ze email wel als iemand intressen heeft .

edit: die van mij gaan volgende maand ernaar toe :thumbup

ik ga altijd naar kevin

vind hem een goede kerel.. en als het niet goed is dan doet hij het opnieuw.. ook als het loslaat oid.

goeie service, en prijs.. tja wat is duur.... ik was destijds voor mn calibra 225 kwijt rondom ex voorraam.

Terug
Naar boven