Al geruime tijd hoor ik achter in mijn Vectra een behoorlijk rammelend en tikkend geluid. Dit komt vooral voor wanneer ik door stenen straten rij, maar ook op een asfaltweg als ik een constante snelheid aanhoudt. Als ik echter boven de 50 km/h ga rijden is het rammelen eigenlijk wel weg. Daarnaast merk ik op dat mijn auto (vooral de laatste tijd) constant lijkt te hobbelen achter. Alsof je dus constant over een stenen weg rijdt. Op hogere snelheden merk je dit minder gauw, maar het kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn.
Nu denk ik persoonlijk zelf dat mijn schokdempers versleten zijn en dat deze vervangen moeten worden, maar is dan ook direct het rammelen weg of moet hiervoor ook naar andere dingen gekeken worden? Wat zou een dergelijke klus kosten bij een Opel Vectra Station uit '98?
Nu denk ik persoonlijk zelf dat mijn schokdempers versleten zijn en dat deze vervangen moeten worden, maar is dan ook direct het rammelen weg of moet hiervoor ook naar andere dingen gekeken worden? Wat zou een dergelijke klus kosten bij een Opel Vectra Station uit '98?