• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Rate the avatar

Een persoon moet mijn avatar een cijfer geven.

Enzo moet de opvolgende persoon die weer een cijfer geven van de avator van de persoon die mij een cijfer gaf etc etc etc....:thumbup

jij je zin een 1 voor mijn corsa

voor die van jouw mwoh ... tis wat jammer dat ze niet meer prijs geeft :P 6,5 :jerry

origineel gepost door sjouke

champo: lekker kontje ... minder suiker? 6

:jerry

Minder suiker? Geef mij maar een vriendin met zo'n kont!!!!

Mevrouw Combs of wat is haar naam ook alweer heeft ook geen klein kontje trouwens... Wel vond ik haar wel het lekkerst in de serie Charmed. Die rooie die later kwam vind ik ook niet verkeerd.

7

origineel gepost door champo

Mevrouw Combs of wat is haar naam ook alweer heeft ook geen klein kontje trouwens... Wel vond ik haar wel het lekkerst in de serie Charmed. Die rooie die later kwam vind ik ook niet verkeerd.

7

ben ik ook helemaal met je eens hoor een lekker stevig kontje is niet mis :jerry

en ja die rooie (Rose McGowan) is ook erg lekker maar Holly Marie Combs blijft me favo :D errug lekker :D :wub

ow ja Garfield? :D Altijd humor :P een 7 :thumbup

origineel gepost door champo

7

ben ik ook helemaal met je eens hoor een lekker stevig kontje is niet mis :jerry

en ja die rooie (Rose McGowan) is ook erg lekker maar Holly Marie Combs blijft me favo :D errug lekker :D :wub

ow ja Garfield? :D Altijd humor :P een 7 :thumbup

Lief schattig koppie, ree bruine ogen en als ze kwaat kijkt is het helemaal:wub:wub:wub:D:angel

F-tovenaartje.gif

tja, doet me niet zoveel, een 7?

Terug
Naar boven