• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ratsstyle en oldschool topic

Mooi mooi,

dit is toch wel ff heel wat beter als al die import dingen die je de laatste tijd ziet....oldschool willen doen met nieuwe gele kentekenplaat... :puke

Mijn bijdrage voor vandaag:

admin780.jpg

renault_12_old_school_1.jpg

3784037314_6fc41e3e8e_o.jpg

toyota_markii_cressida_black_01.jpg

fly7.jpg

887_311b6a414fcb8c7503dfcb52e5954939.jpg

image.axd

dsc_0025.jpg

2702586536_13c363c15f.jpg

LbEBt2fZ.jpg

2G2bYyTQ.jpg

IMG_8099.jpg

rust-crx-03.jpg

8cb8036b3a3338c44f1fcef8f31fe6dad2_large.jpg

Image002.jpg

IMG_1549.jpg

1.jpg

en ik altijd mijn best maar doen om het roest weg, of eruit te krijgen haha.

mooie plaatjes jongens, maar inderdaad tijd voor wat meer opels

tsjaa :hmmz

er zitten best leuke creaties tussen,maar PERSOONLIJK vindt ik het helemaal niks,die wagens die echt zelf oud/rat/lelijk gemaakt zijn.

Die blauwe golf 1 met die gespuitbuste wielranden en dat stokverrotte front,DAAR zie je de leeftijd wel aan af,dat vindt ik dan wel weer wat hebben,alleen is het wel zo dat ie eens op en punt komt dat het over is.maar ,dat andere is zo gemaakt,niet natuurlijk.

Maar nogmaals,het is MIJN mening,voel je niet aangevallen,jullie vinden mischien mijn stijl niet mooi (100% origineel tot radio en wielen etc aan toe en t liefst in (bijna) nieuwstaat.

iemand ook een idee of er ook rat/oldskool meetings zijn in NL in 2013. ben een oldschool rat bobber (suzuki gs 450) aan het bouwen en leek me wel en x leuk om daarmee naar een meeting te gaan king: maar kan er niet zoveel over vinden

gr jorn

Terug
Naar boven