• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

rechter dimlicht corsa 1.3cdti eco 2012

iets raars,rechter dimlicht blijft branden wanneer normaal verlichting aan gaat,om te testen deed ik hem op dimlicht branden wel beide kanten

kan het ook aan de automatische schakelaar liggen.

hoort de verlichting niet alleen op dim licht te branden bij daglicht?

en bij donker worden te schakelen naar de normale verlichting.

stadslicht/dagrijlicht gaat alleen aan wanneer de auto op contact staat en is vaak alleen aan de voorzijde..

alle andere lichten dien je met een schakelaar te activeren..

zo ook parkeer licht als die links of rechts alleen branden

maar zoals ik al eerder vroeg.. brandt alles ( voor en achter) of alleen de voor zijde??

als alles brand zou je eens kunnen kijken of dat je schakelaar voor je lichten defect is...

alles brand gewoon alleen de rechter dimlicht brand mee.

doe ik hem via schakelaar naar het dim licht branden de 2 bijde dimlichten gewoon

de kabels even nalopen.. kan zijn dat contact tussen stekkers niet goed is.. en ook bij de balastkit kijken als er een aftermarket xenon kitje opzit

xenon lampen als die achteraf ingebouwd worden zitten er altijd balast kits bij.. anders zou je je lampen niet aan kunnen sluiten en ook niet werken omdat de spanning anders is van xenon vergeleken met halogeen pitjes..

vanaf de koplampen de kabels volgen.. dan kom je vanzelf bij de balast kit.. na de balastkit gaat de kabel over op de standaard kabelboom..

anders zoals ik hierboven gezegd heb.. de fittingen nakijken op slecht contact

Terug
Naar boven