johanhummer9
Post weinig
ik ben nu al een 15min aan het lopen zoeken wat voor je relais je er ook alweer uit de omega moest gebruiken dus bij deze.
en de hendel moet dat er perse een zijn zonder boordcomputer functie?
mvg
EDIT:
oke straks even naar de sloop geweest en een ruitenwisserhendel + relais gehaald een gele 669.10 (ik las dat die ook mogelijk is) en het leeslampje eruit gehaald.
maar nu het aansluiten.
leeslamp:
ik heb dit topic gezien http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=126&t=155562 maar bij zit het anders , ook de kleuren die in de 2de post gezegt worden heb ik niet allemaal, ik heb:
als ik tegen de onderkant van de printplaat kijk en dan de stekker naar me toe (9 polige stekker waarvan 8 zijn bezet)
1. grijs/zwart
2. zwart
3. niet bezet
4. blauw/rood
5. groen/bruin
6. geel/rood
7. nog een keer blauw/rood
8. bruin
9. rood
kan iemand mij hier bij helpen om het aan te sluiten , ik zag ook in dat topic dat er een draad ziet voor de CV/kiekert ik denk dat dat voor is als ik hem van het slot haal dat dan ook al het lampje aan gaat?
Regelbare interval:
ik heb de how-to van wim gezien is die ook van toepassing voor de corsa B?
mvg
en de hendel moet dat er perse een zijn zonder boordcomputer functie?
mvg
EDIT:
oke straks even naar de sloop geweest en een ruitenwisserhendel + relais gehaald een gele 669.10 (ik las dat die ook mogelijk is) en het leeslampje eruit gehaald.
maar nu het aansluiten.
leeslamp:
ik heb dit topic gezien http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=126&t=155562 maar bij zit het anders , ook de kleuren die in de 2de post gezegt worden heb ik niet allemaal, ik heb:
als ik tegen de onderkant van de printplaat kijk en dan de stekker naar me toe (9 polige stekker waarvan 8 zijn bezet)
1. grijs/zwart
2. zwart
3. niet bezet
4. blauw/rood
5. groen/bruin
6. geel/rood
7. nog een keer blauw/rood
8. bruin
9. rood
kan iemand mij hier bij helpen om het aan te sluiten , ik zag ook in dat topic dat er een draad ziet voor de CV/kiekert ik denk dat dat voor is als ik hem van het slot haal dat dan ook al het lampje aan gaat?
Regelbare interval:
ik heb de how-to van wim gezien is die ook van toepassing voor de corsa B?
mvg