• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

regensensor leidt eigen leven

EddyVectra3.2V6

Post weinig
De regensensor op mijn Vec heeft duidelijk een eigen willetje dat niet overeenkomt met de hoeveelheid regen op de voorruit. Wanneer ik de ruitenwissers inschakel gaat het de eerste slagen min of meer goed, maar al snel gaat hij als een bezeten wissen. Onlangs is er een nieuwe voorruit ingezet en is de regensensor opnieuw bevestigd. Dit heeft helaas niet geholpen. Iemand enig idee waardoor dit wordt veroorzaakt en wat er aan te doen is?

Ik herken dit deels. Wat dat betreft is het net al een relatie met een vrouw. De ene keer is het genieten en gaat het precies zoals je wilt, maar ook tevaak doet hij net niet wat jij wilt :P

Gekkigheid, zolang er maar normale regen valt doet hij het opzich redelijk goed. Al vind ik zelfs de minst gevoelige stand vaak nog te gevoelig.

Heb juist het idee dat sinds het plaatsen van een nieuwe voorruit het bij mijn regensensor alleen maar slechter is geworden!

Klinkt mij ook bekend in de oren ik heb het zelfde vooral nu het sochtens nater wordt buiten blijft hij wissen terwijl de ruit al droog is.

Bij mijn laguna werkte hij overgens wel perfect maar die had weer andere problemen haha.

Moet dit niet toevallig opnieuw geïnitialiseerd worden?

Ik weet dat dit bij bv BMW wel het geval is.

Ohja en Carglass e.d. Doen dat niet cq kunnen dat niet.

Terug
Naar boven