• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Rekord '63 motor wissel nieuwe foto's

Word mat donkergrijs net als de gt/r was zeg maar, een mat zwarte motorkap en uitgelaste velgjes deronder dan vind ik het wel best denk ik.:P

hier alvast een fotosoepje voor het idee

record2.jpg

Haha, hoezo er ligt een hele fijne 1.7 in die doet het voorlopig best even uiterlijk iets aanpassen en zorgen dat de manta weer klaar is,die is even belangrijker.

Ziet er goed uit,hoeveel J zijn ze geworden?

Volgens mij zie ik wel verschil in breedte nietwaar?

leip, beetje hetzelfde als onder mijn C.

Geen idee hoe breed, maar achter breder dan voor.

Zal onder zon B ook enorm staan.

:kewlpics

Ik wil niet raar doen koekie, maar eigenlijk moet daar toch minimaal 10x19 onder dacht ik zo!

De rest gewoon zo laten.

Originally posted by Jo

Ik wil niet raar doen koekie, maar eigenlijk moet daar toch minimaal 10x19 onder dacht ik zo!

De rest gewoon zo laten.

Nee joh, niet van die enorme wielen onder een klassieker! Ik hou niet van die Amerikaanse toestanden, dit is precies goed zo. :thumbup

Hij is nu ook verlaagd zal eens foto's plaatsen

Jo met 7 x 13 begon die al fix te schaven dus die grote van die manta zal nie echt gaan denk ik:P

hier wat fotootjes van de rekord zoals die nu is en volgende week gaan we ermee beginnen zodat er een nieuw kleurtje op kan.

laag1.JPG

laag2.JPG

Terug
Naar boven