• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Rekord C automaat schakelt slecht

hallo iedereen,

Ik heb een opel rekord C uit 1971 met een 2.0s blok en een drie-traps automatenbak.

2fz9s7c5rmhle42p6pdq84r1aqb3fn17.jpg

nu heb ik de carburateur vervangen door dubbele throttle-bodies, hij rijdt op LPG dus

er gasmengstukken voor de bodies.

Sinds dat ze erop zitten wil de automaten niet met schakelen als je normaal met je voet

op het gaspedaal aan het rijden ben. Wanneer je naar de 3000 toeren gaat en je laat het

pedaal even los schakelt ie na een seconde wel over. Voor het vacuüm heb ik een rails

gemaakt op de injector gaten en de meter geeft ook goed vacuüm aan. Olie is al eens vervangen en op peil.

Iemand een idee wat het zou kunnen zijn? :help:

Terug
Naar boven