• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Remklauwen (achter) van Astra G

Waar kan ik 2e hands achter remklauwen kopen?

Het is van ASTRA-G-CC; X1.8XE1, bouwjaar 1999.

Merk van remklauw is Bosch.

Gr. Dirk-Pieter :D

je kan het op de sloop proberen genoeg astra en zafira's zelfde onderstel de 1.8 dan (correct me if i'm wrong).

als je in noord-holland woond zou ik zeggen de liede.

anders internet zoeken genoeg te vinden

succes

Waarom wil je die 2e hands kopen? omdat ze vast zitten misschien? want als het het oude type is (met ronde glijvlakken op de remblokken) dan kan je beter een set nieuwe kopen... die oude gaan altijd vast zitten en als je ze 2e hands koopt koop je waarschijnlijk weer een set die vast zit en het binnen de kortste keren gaan doen...

Terug
Naar boven