• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Remlichten gaan soms wel en soms niet aan?

Hey!

Gisteren mijn Astra G Coupe opgehaald, rijdt heerlijk! MAAAAR... :(

gisteravond kwam ik er dankzij een maat die achter me reed achter dat mijn remlichten het soms en het soms (leek even meestal..) niet doen...

Nu heb ik wel 6 maanden bovag garantie dus ik ga er waarschijnlijk wel mee terug alleen is het 200 KM rijden. en voor die 200 KM los ik het liever (tijdelijk?) op..

Zelf lijkt mij dat het niet de zekering is omdat die het soms wel doet? Ik ga deze voor de zekerheid wel vervangen (deze zit onder de motorkap toch?)

Mij lijkt het een probleem van slecht contact maken ergens.. Maar waar moet ik dan zoeken? Ze doen het alle 3 niet dus het lijkt mij fout te gaan bij het pedaal.. Hoe weet de auto dat je remt? zijn dat koperen plaatjes die elkaar raken (of juist niet?)

Is dit een bekend probleem?

Alvast bedankt!

-zoals je zelf al aangeeft komt het signaal voor de remlichten van het pedaal vandaan! daar zit een schakelaar. check die eens. ow en je zekeringen zitten links onder je stuur

-zoals je zelf al aangeeft komt het signaal voor de remlichten van het pedaal vandaan! daar zit een schakelaar. check die eens. ow en je zekeringen zitten links onder je stuur

[rquote=1873284&tid=143076&author=The Undertaker]Kan de remschakelaar zijn, deze dit op het pedaal.[/rquote]

Is dit gewoon zo'n soort pinnetje wat je ook hebt bij je achterbak om t lampje wel of niet aan te laten gaan?

(dan weet ik wat ik zoek, ben niet echt een automonteur ofzo haha)

En ik zal ook even naar de zekeringen opzoek gaan!

Thanks alvast! to be continued

[rquote=1873284&tid=143076&author=The Undertaker]Kan de remschakelaar zijn, deze dit op het pedaal.[/rquote]

Is dit gewoon zo'n soort pinnetje wat je ook hebt bij je achterbak om t lampje wel of niet aan te laten gaan?

(dan weet ik wat ik zoek, ben niet echt een automonteur ofzo haha)

En ik zal ook even naar de zekeringen opzoek gaan!

Thanks alvast! to be continued

zoiets:

Met Cruise Control:

G_100279945801.JPG

Zonder Cruise Control:

21304.jpg

Willem

Terug
Naar boven