slopelrijder
Lid
ik heb er al wat eerder over gevraagd, maar toch een apart topic ervan gemaakt.
auto; astra G station 2004 ; motor; Y 2.0 DTH automaat.
km stand 201400 km
bij 150.000km egr vervangen
bij 180.000 km de gloeistiften vervangen, maar start nog steeds niet lekker, mee terug geweest etc. en de dealer melde; versleten of lekkende verstuivers/injectoren. :hmmz
probleemstelling;
CONTINU roken tijdens het rijden en vooral bij schakelen en optrekken een extra "pluim"
"soms" wat inhouden ( niet lekker op toeren komen / doortrekken) bij 1700 tot 2500 toeren
ik bedoel ermee; langzaam / traag reageren / op gang komen van de motor> trap ik hem vol op de staart, dan pakt hij wel "beter" op, maar gaat pas echt weer werken boven de 2500 toeren.
vraag 1) ; wie heeft een opcom, of bij wie kan ik hem ( de astra) uit laten lezen? ( regio kennermerland/bollenstreek) ( kratje bier?
) ( o.a. voor regenerering van de dpf. en resetten meld kode remvoeringen)
demontage en schoonmaken egr is geen probleem;
vraag 2) ; hoeveel werk is het om de inlaat te demonteren en te reinigen? en hoe te reinigen?
vraag 3) handboek voor de astra G; wie o wie? waar? isbn nummer?
vraag 4 , 5 , 6 en 7 ) eigenlijk voor gevraagd; hulp veren gezocht voor onder deze astra G station, bestuurdersdeur en achterdeur kleur Z163
voor en achterbumper als het kan ik Z163 > en ja. schade vrij natuurlijk
)
rechter achterlicht.
u wordt alvast bij voorbaat bedankt!
auto; astra G station 2004 ; motor; Y 2.0 DTH automaat.
km stand 201400 km
bij 150.000km egr vervangen
bij 180.000 km de gloeistiften vervangen, maar start nog steeds niet lekker, mee terug geweest etc. en de dealer melde; versleten of lekkende verstuivers/injectoren. :hmmz
probleemstelling;
CONTINU roken tijdens het rijden en vooral bij schakelen en optrekken een extra "pluim"
"soms" wat inhouden ( niet lekker op toeren komen / doortrekken) bij 1700 tot 2500 toeren
ik bedoel ermee; langzaam / traag reageren / op gang komen van de motor> trap ik hem vol op de staart, dan pakt hij wel "beter" op, maar gaat pas echt weer werken boven de 2500 toeren.
vraag 1) ; wie heeft een opcom, of bij wie kan ik hem ( de astra) uit laten lezen? ( regio kennermerland/bollenstreek) ( kratje bier?
demontage en schoonmaken egr is geen probleem;
vraag 2) ; hoeveel werk is het om de inlaat te demonteren en te reinigen? en hoe te reinigen?
vraag 3) handboek voor de astra G; wie o wie? waar? isbn nummer?
vraag 4 , 5 , 6 en 7 ) eigenlijk voor gevraagd; hulp veren gezocht voor onder deze astra G station, bestuurdersdeur en achterdeur kleur Z163
voor en achterbumper als het kan ik Z163 > en ja. schade vrij natuurlijk
rechter achterlicht.
u wordt alvast bij voorbaat bedankt!