• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Roland is nieuw hier!

Hallo mensen!

Ik had al twee topics geopend en nu wil ik me toch even voorstellen aangezien dat wel op prijs gesteld wordt volgens mij.

Ik ben Roland en woon in Franeker.

Sinds eind oktober ben ik in het bezit van een Opel Corsa B GSI 1.6 uit 1994.

Het wagentje komt uit de familie en heeft slechts 103.000km gelopen.

Niet veel dus voor een auto uit 1994.

Er moeten wat kleine dingen aan gebeuren zoals de achterruitenwisser die niet meer werkt (inmiddels weer wel), het Opel-embleem aan de voorzijde was weg (inmiddels een andere gehaald bij de sloop), de spiegelbediening werkt maar half (schakelaar vervangen en opgelost), lampje van het dashboardkastje werkte niet meer (inmiddels opgelost) en zo zijn er nog enkele kleine werkzaamheden die ik wil gaan uitvoeren.

Ik ben niet echt een auto-klusser, dus ik zal regelmatig moeten terugvallen op dit forum.

Mocht ik het antwoord op een vraag niet kunnen vinden, dan start ik wel een nieuw topic.

Nou, 'k hoop dat het zo een beetje voldoende is, foto's van mijn karretje komen er nog wel aan, maar ik moet hem eerst eens flink wassen en schoonmaken, want dat is al tijden niet meer gebeurd volgens mij.

Groet,

Roland.

auto-rechtszij.jpg

auto-achter-zij.jpg

auto-zijkant.jpg

auto-voorzij.jpg

Terug
Naar boven