• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ronal Manta GSI velgen-> Welke banden

McLambo

Woont hier bijna
Heb vorig jaar een setje Ronal Manta GSI velgjes in goede staat op de kop weten te tikken, en die wil ik ergens dit jaar onder de Ascona zetten.

Ben me nu een beetje aan het orienteren naar banden voor deze velgen. Ik heb al een uurtje of wat op autobandenmarkt zitten kijken, maar daar is zo veel aanbod dat je er tureluurs van wordt.

Aangezien dit een redelijk veel voorkomende velgmaat is, vroeg ik mij af of mensen met dezelfde velg/band maat hun ervaringen willen delen.

Mijn richtprijs is ergens 50-60 euro per band, en in dat prijs segment is er al wat te krijgen van hankook, uniroyaal, Falken, toyo, yohokama....

Ik heb het liefts banden die zo vierkant mogelijk op de vel liggen, dus een rechte wang... king:

Graag jullie ervaringen en adviesen!

Ik heb op mijn witte Ronal 185 60 14 banden dacht ik.

Check het morgen wel even met foto van de zijkant zodat je de wangen kan zien.

185/60/14 banden.....aaah fuck, merk vergeten te kijken.....dat komt nog

SP_A1123.jpg

Dat staat al heel goed.

Ik heb er hier nog 4 liggen, overgenomen van MantaDevil, met 195 60r14 erop, dat kan ook nog prima.

Ben benieuwd of er ook mensen 205 of hoger op deze velgjes hebben gehad.

Terug
Naar boven