• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Rubber antennevoet

jericho

Post weinig
Bij mij is het rubber van de antennevoet verrot, hij is nu zelfs doorgescheurd. Ik wil deze uiteraard vervangen, maar ik hoorde dat je die rubber ring niet los kan kopen, maar een complete antennevoet moet kopen.. Is dit echt zo, of probeert de dealer weer wat extra centen uit mijn zak te kloppen??

Het gaat om een Astra G station

gr,

@jericho wrote:Bij mij is het rubber van de antennevoet verrot, hij is nu zelfs doorgescheurd. Ik wil deze uiteraard vervangen, maar ik hoorde dat je die rubber ring niet los kan kopen, maar een complete antennevoet moet kopen.. Is dit echt zo, of probeert de dealer weer wat extra centen uit mijn zak te kloppen??

gr,

Dat is bij mij ook ben benieuwd

@jericho wrote:Bij mij is het rubber van de antennevoet verrot, hij is nu zelfs doorgescheurd. Ik wil deze uiteraard vervangen, maar ik hoorde dat je die rubber ring niet los kan kopen, maar een complete antennevoet moet kopen.. Is dit echt zo, of probeert de dealer weer wat extra centen uit mijn zak te kloppen??

gr,

Dat is bij mij ook ben benieuwd

Ik heb ook een nieuwe nodig voor mijn Astra H Station (gps-voet) moest ik ook een complete antennevoet kopen, echt van de zotte! belachelijk dat dit "niet" los te leveren is volgens de Opel Dealer ben dus benieuwd of andere mensen wel toegang kunnen krijgen tot een los rubber...

Gr,

Steven

Ik heb ook een nieuwe nodig voor mijn Astra H Station (gps-voet) moest ik ook een complete antennevoet kopen, echt van de zotte! belachelijk dat dit "niet" los te leveren is volgens de Opel Dealer ben dus benieuwd of andere mensen wel toegang kunnen krijgen tot een los rubber...

Gr,

Steven

Ik kreeg dit trouwens als antwoord op mijn mailtje naar de dealer:

"Het rubber van de antennevoet wordt niet los geleverd , is deel van de voet. Deze voet kost rond de 50 euro , is afhankelijk van chassisnummer.

Hopelijk weet je zo voldoende"

Ik kreeg dit trouwens als antwoord op mijn mailtje naar de dealer:

"Het rubber van de antennevoet wordt niet los geleverd , is deel van de voet. Deze voet kost rond de 50 euro , is afhankelijk van chassisnummer.

en als iemand nou een groups buy doet dan? want ik zit er ook al mee.

en misschien in een andere stad wel?

want in mijn dorp bij de dealer kon ik een zak van 50 pinnetjes kopen, die onder de bumper moeten, want wouden ze niet op voorraad hebben.

in Zwolle bij de dealer kon ik er zo 3 kopen. :wtf

dus tenzij het overal wordt gezegd, even rondvragen.

en misschien een Brezan of andere auto onderdelen leverancier?

en als iemand nou een groups buy doet dan? want ik zit er ook al mee.

en misschien in een andere stad wel?

want in mijn dorp bij de dealer kon ik een zak van 50 pinnetjes kopen, die onder de bumper moeten, want wouden ze niet op voorraad hebben.

in Zwolle bij de dealer kon ik er zo 3 kopen. :wtf

dus tenzij het overal wordt gezegd, even rondvragen.

en misschien een Brezan of andere auto onderdelen leverancier?

@jericho wrote:Ik kreeg dit trouwens als antwoord op mijn mailtje naar de dealer:

heb je nog geluk, bij de cabrio moet die rond de 150 euri kosten volgens de vod

@jericho wrote:Ik kreeg dit trouwens als antwoord op mijn mailtje naar de dealer:

heb je nog geluk, bij de cabrio moet die rond de 150 euri kosten volgens de vod

Terug
Naar boven