Ik zit er al een tijdje aan te denken om de zijruiten en de ruit in de achterklep van de vectra c station te blinderen.
Nou ja blinderen. Gewoon wat donkerder. Voor de looks en voor de zon.
Wat is goede folie?
Gewoon ruiten folie van autostyle/carpoint? Of is dat het net niet.
Ik akn natuurlijk ook effe langs de bestickeraar van onze bedrijfsbussen misschien hebben die wat. Maar dat zal wel prijzig zijn.
Liefst voor een dubbeltje op de eerste rang natuurlijk :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Als ik plak zonder de ruiten uit de deuren te halen. Ziet dat er een beetje netjes uit?
Of ruiten demonteren. Zo ja hoe? Ik ken wel wat maar wat tips en tricks zijn welkom.
De achterklep is voorzien van verwarming. Gaat dat goed?
Die kan er natuurlijk niet uit. Eens zien hoe ik dat dan ga oplossen.
Ontvetten. Waarmee? ivm de verwarming.
Belangerijkste om het te doen of niet:
Gaat de folie niet los bij het openen en sluiten van de ruiten? Met name bij het sluiten?
Nou ja blinderen. Gewoon wat donkerder. Voor de looks en voor de zon.
Wat is goede folie?
Gewoon ruiten folie van autostyle/carpoint? Of is dat het net niet.
Ik akn natuurlijk ook effe langs de bestickeraar van onze bedrijfsbussen misschien hebben die wat. Maar dat zal wel prijzig zijn.
Liefst voor een dubbeltje op de eerste rang natuurlijk :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Als ik plak zonder de ruiten uit de deuren te halen. Ziet dat er een beetje netjes uit?
Of ruiten demonteren. Zo ja hoe? Ik ken wel wat maar wat tips en tricks zijn welkom.
De achterklep is voorzien van verwarming. Gaat dat goed?
Die kan er natuurlijk niet uit. Eens zien hoe ik dat dan ga oplossen.
Ontvetten. Waarmee? ivm de verwarming.
Belangerijkste om het te doen of niet:
Gaat de folie niet los bij het openen en sluiten van de ruiten? Met name bij het sluiten?