• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

safe mode CDR2005

Hallo,

Ik heb een probleempje en nou ben ik zoals zovelen hier op dit forum opzoek naar de oplossing. Het volgende is gebeurd.

Ik had een probleempje met mijn stoel waardoor de stoel er eventjes uit moest. Maar ivm de aitbed heb ik uit voorzorg de accu los gehaald.

Probleem van de stoel opgelost, accu weer aangesloten. Bij het aanzetten van de autoradio kwam de radio met een safe melding. Logisch. Ik via de as en de aanknop de code gevoerd. Blijkt dat ik het verkeerde kaartje had. Niet die van de radio maar die van de auto.

3X verkeerd nummer ingevoerd. Toen kwam de melding 7 safe. En hier blijft hij dus op hangen. Nu kan ik er niks meer mee. Langs de dealer geweest. die kwam met het verhaal. Laat de radio een uurtje aanstaan dan komt hij vanzelf weer met de vraag voor de safecode. Helaas heeft dit niet geholpen, ook weer een 15 minuten de accu log gehaald, maar niks heeft geholpen.

Dus als ik nou via AS en de aanknop de code wil aanpassen krijg ik alleen 7 Safe in het display en dat is alles.

Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen is?? zodat ik weer de code kan invullen die nu op mijn radio pass staat!

Louis

Terug
Naar boven