• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Schaalmodellen van "Racing Replica's"

PAASHAAS

Post veel
Ik heb er zelf eentje, van de Vectra A, in de schaal 1:43.

Vrij uniek, het is het enigste rally model van de Vectra A die ik ooit gezien heb. Nu was ik geintreseerd in de fabrikant, maar ik kan d'r niet veel over vinden. Weet iemand hier er iets van ? Verkooppunt o.i.d. ?

denk dat die modellen een jaar of 10/12 oud zijn

was na mijn idee een engelse fabrikant

waren ongeveer 10 verschillende

zijn niet meer nieuw verkrijgbaar

maar af en toe kom je ze nog wel tegen op modelauto beurzen

Hoi,

de Vectra's en Cavaliers zijn inderdaad zo'n 10 jar oud, de kwalitiet haalt het niet bij Minichamps,.

De meeste Vectra's en Cavaliers van dit merk hebben grote problemen met de decals deze verkleuren zeer snel, en zijn vaak gescheurd.

Bij diversen modellen zijn diversen Declas bij geleverd als ik het juist heb zijn er enkele met 4 decal setjes, van diversen rijders.

Heb je een andere laat het me weten dan kan ik me lijsten ook bijwerken.

Vauxhall Cavalier BTCC 1993 John Cleland no: 3 Nr: 93017

Vauxhall Cavalier BTCC 1993 H Nuttall Team: Ecurie Ecosse No: 78 Nr: 93014A

Vauxhall Cavalier BTCC 1993 David Leslie Team Ecurie Ecosse, No: 79 Nr: 93014B

Vauxhall Cavalier 16v BTCC 1994 Team HMSO Cavalier Nigel Smith No: 25 Nr: 93022

Vauxhall Cavalier BTCC 1994 John Cleland no: 4 Nr: 94017

Vauxhall Cavalier BTCC 1994 no: 87 A. Reid team: HKS Nr: 94041

Opel Vectra A French Supertourisme No 17 French Supertourisme 1993 P Belmondo Nr: 93032A

Opel Vectra A French Supertourisme No 16 French Supertourisme 1993 A Cudini Nr: 93032B

Opel Vectra A French Supertourisme No 16 French Supertourisme 1994 J Laffite Nr: 93031A

Opel Vectra A French Supertourisme No 17 French Supertourisme 1994 A Cudini Nr: 93031B

Opel Vectra A French Supertourisme No 18 French Supertourisme 1994 E Helary Nr: 93031C

Daar heb ik er dus eentje van :

smthra32gr.jpg

Maar nu wil ik dus wel weten wat ze nog meer hebben gemaakt, gezien je lijstje....ik heb weer wat te willen :P, al is het alleen al voor de vectra schaalmodellen pagina op mijn website.....:hmmz:vertagking:

Hoi,

zover ik weet zijn de modellen die in mijn lijst staan alles

wat ze van Vauxhall/Opel gemaakt hebben.

Af en toe duiken er Gama modellen op met decals van de Racing Replica's modellen.

Groet Andre

Terug
Naar boven