• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

schade

soepkiepe

Forumbewoner
ik had al gezegt dat ik schade had aan de auto toen ik hem kocht.

nu zie ik steeds meer dingen waarbei ik me af vraag als dat nou zo hoort of dat het bij de schade hoort..

zoals nu dit.

suc50233.jpg

hoort dat "stangetje" naast de claxon zo krom te zijn?

volgens mij niet, die hoort toch recht?

mijn koplampen staannamelijk ook niet gelijk.

ik krijg het vermoeden dat mijn hele slotplaat nu krom is.

voor dekeuring denk ik wel dat ik dat anders moet hebben inverband mijn licht veld.

dit is ook nog een "kleinigheidje" wat ik laatst al zag.

lijkt me ook niet helemaal fris.

suc50234.jpg

ik dacht dat ik er af kwam met alleen de koplamp schade.

de bumper hangt met alleen maar 2 bouten vast, me spatbord is waarschijnlijk ook aan vervanging toe (maar heeft geen haast)

die slotplaat dan, al met al meer dan ik dacht volgens mij :P

maar nu wil ik dus graag als eerste even weten als dat stangetje van de bovenste foto zo krom hoort.

als hij recht hoort kan ik hem namelijk met een krik misschien wel even wat bij drukken, zodat hij sowieso eerst maar door de apk is ;)

heb al gezien dat die slotplaten nieuw iets van 30 euro kosten, maar doe het liever zonder geld uit temoeten geven :P

hoop op een reactie, dan kan ik er morgen eens ff mee bezig gaan ;)

Dat hoort zo. De onderste foto is wel vreemd. Dat zou toch aan elkaar vast moeten zitten, denk ik zo.

Dat hoort zo. De onderste foto is wel vreemd. Dat zou toch aan elkaar vast moeten zitten, denk ik zo.

ja die 2e foto is los, ik zit er aan te denken om er ff een zelf tapper door heen te draaien aangezien ik geen las apparaat heb.

maar ik ben bang dat ik dan een heel nieuwe slotplaat moet halen, heb ik niet zo zin in eigenlijk maar jah, moet toch wat haha

zal van de week wel wat meer fotos maken, had nu een beetje tijd nood

ja die 2e foto is los, ik zit er aan te denken om er ff een zelf tapper door heen te draaien aangezien ik geen las apparaat heb.

maar ik ben bang dat ik dan een heel nieuwe slotplaat moet halen, heb ik niet zo zin in eigenlijk maar jah, moet toch wat haha

zal van de week wel wat meer fotos maken, had nu een beetje tijd nood

Terug
Naar boven