• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Scheef staande city

Mijn City stond sinds de aankoop al scheef, de dempers achter waren helemaal versleten dus dacht dat het daaraan lag, nu heb ik vorige week de city -60 verlaagd rondom met een setje van Pipo, nu staat ie nog scheef. Heeft het met de panhardstang te maken? Hoe kan ik dit oplossen?

nee als je erachter staat is de rechterkant achter lager dan links, of komt dit door de 30 kilo extra van de benzinetank?

lijkt mij haast niet..

haal je 50kilo weegende woofer er is uit, of je schooonmoeder in midden van de achterbank zetten wilt ook wel eens helpen:P neej ff zonder dollen post even een foto dan is t wat duidelijker

De auto rijdt niet anders dan anders, gewoon goed, trekt niet naar een kant ofzo..Ook is het niet iedere keer zo, af en toe blijft ie zeg maar 'hangen'...

Terug
Naar boven