• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Schokbrekers vectra opc (opgelost en een paar foto's)

patman

Post weinig
Hallo mede opel liefhebbers,

Na 5 jaar een coupe turbo met veel plezier te hebben gereden, ben ik sinds 2 dagen in het bezit van een vectra opc.

Mooie auto met veel vermogen en luxe.

Echter viel me wel op dat er een rammelend of knakkend geluid uit de achterkant kwam.

Vandaag heb ik dit laten controleren door de opel dealer en die zei me dat de schokbrekers achter kapot zijn.

Aangezien het een opc is hangt hier een kostenplaatje aan vast waar je van achterover slaat.

Gelukkig heb ik garantie bij de auto gepakt dus hopelijk word het opgelost.

Maar ik wilde hier vragen of er meer problemen met die schokbrekers bekend zijn.

Aangezien de auto pas 84000 heeft gelopen vind ik dit erg snel.

Ook las ik op engelse forums wat over modificaties aangezien er schijnbaar veel problemen waren.

Zijn er hier mensen die wat meer hierover weten?

Ok, even snel 3 foto's.

Als ik wat meer tijd heb zal ik op dit forum eens betere foto's plaatsen als ik hem eens goed in de wax gezet heb.

Het is een gts opc uitvoering.

Ondertussen is het probleem al netjes opgelost door de garage waar ik hem gekocht had.

Het waren de stabilisator rubbers. (ik had me maar weer eens laten bezeiken door de lokale opel dealer)

Voor de rest is het echt een geweldige auto om mee te rijden.. wat een vermogen en luxe, niet normaal.

416da5018aaaa97c705fdb79618adfda.jpg

4156208669c18d64abb42f5fed9dcc06.jpg

5ffa84264f762e13c473a782e2dbc062.jpg

:thumb Mooie Vectra hoor!!

Die stabilisator stangen gaan wel meer stuk bij Opel hoor niks nieuws, zijn ook niet erg duur en makkelijk te vervangen.

Veel plezier met je OPC.

Gr. Peter.

Zeer mooie Opc, volgens mij heb ik je ook al zien rijden in Maastricht t.h.v. de mediamarkt een paar dagen geleden.

Veel veilige km's gewenst :thumb

Thanx voor de reacties :D

@ Gts-2.2, dat zou heel goed kunnen, ik woon vlak bij de mediamarkt in de buurt en ik rij er iedere dag langs als ik van mijn werk naar huis rij.

@ kammers85, ik heb deze bij auto-garant in geldrop gekocht.

Het is een eerlijke auto, maar ik zal nooit meer bij die garage komen.

Terug
Naar boven