Goedenavond allemaal,
Wij hebben begin dit jaar een vectra GTS 2.8 v6 turbo gekocht, deze liep tot 1,5 week geleden goed, alleen nu heeft de auto een probleempje.
Als ik in een laag toerental meestal in de 3e versnelling gas geef, trekt hij op, en bij ongeveer 2000 toeren soms iets meer en soms iets minder, schokt de auto een keer en trekt vervolgens zonder problemen door.
Het lijkt of het probleem erger is wanneer de motor warm is.
Ik merk nu dat het probleem wel erger wordt, en denk zelf aan een misfire of zoiets, het motorstoringslampje brand niet en bij uitlezen ook geen foutcodes opgeslagen.
De bougies zijn door de vorige eigenaar vervangen in nov 2012 40000km terug.
Misschien herkend iemand dit probleem?
Zelf denk ik aan toch een slechte bougie of bobine, maar welke.....
Alvast bedankt..
Gr Eupol.
Wij hebben begin dit jaar een vectra GTS 2.8 v6 turbo gekocht, deze liep tot 1,5 week geleden goed, alleen nu heeft de auto een probleempje.
Als ik in een laag toerental meestal in de 3e versnelling gas geef, trekt hij op, en bij ongeveer 2000 toeren soms iets meer en soms iets minder, schokt de auto een keer en trekt vervolgens zonder problemen door.
Het lijkt of het probleem erger is wanneer de motor warm is.
Ik merk nu dat het probleem wel erger wordt, en denk zelf aan een misfire of zoiets, het motorstoringslampje brand niet en bij uitlezen ook geen foutcodes opgeslagen.
De bougies zijn door de vorige eigenaar vervangen in nov 2012 40000km terug.
Misschien herkend iemand dit probleem?
Zelf denk ik aan toch een slechte bougie of bobine, maar welke.....
Alvast bedankt..
Gr Eupol.