• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

schroefkit

joe, ik ben op zoek naar een schroefkit voor mijne vectra c,

met een schroefkit geraak je daaar mee door de keuring of moet je die elke keer terug veranderen (of zijn er met een attest)

foto's volgen...

grtz pieter

België begrijp ik.

Schijnt wel lastig te wezen.

In NL is het Geen Enkel probleem zonder attest (zelfs niet bij Extreme verlaging).

Willem

België begrijp ik.

Schijnt wel lastig te wezen.

In NL is het Geen Enkel probleem zonder attest (zelfs niet bij Extreme verlaging).

Willem

bedankt voor de link kga er zeker eens contact mee opnemen.

nog is een vraag ik zou een powerbox willen monteren op mijne vectra, maar is dit betrouwbaar en wat is een betrouwbare plaats om er een te kopen?

want je hebt er blijkbaar gewone uit nederland, maar in duitsland heb je ook 2 keuzes: gewone powerbox en race powerbox ( vermogen verschilt enorm)

grtz pieter

bedankt voor de link kga er zeker eens contact mee opnemen.

nog is een vraag ik zou een powerbox willen monteren op mijne vectra, maar is dit betrouwbaar en wat is een betrouwbare plaats om er een te kopen?

want je hebt er blijkbaar gewone uit nederland, maar in duitsland heb je ook 2 keuzes: gewone powerbox en race powerbox ( vermogen verschilt enorm)

grtz pieter

origineel gepost door pieter1232

grtz pieter

Diesel?? Ik zou nooit een powerbox nemen, oncontroleerbaar vermogen en een by pass van de ecu module. Zie courtenaysports.co.uk, geven de verschillen mooi weer in een diagram. Gewoon naar eds in Marl rijden. Hebben we hier op het forum een goede ervaring mee:afro

Safe driving Jurgen

origineel gepost door RyanVec

Heb zelf een white edition van TA Technix.

Kwaliteit is goed maar gaat voor mij niet laag genoeg:D

hedde gij een pica van die verlaging? En wat is je ervaring qua rijgdrag? Heb nu een combi van eibach en bilstein 30mm verlaging maar zou ook wel nog iets lager willen:hmmz

Safe driving Jurgen

origineel gepost door pieter1232

grtz pieter

Diesel?? Ik zou nooit een powerbox nemen, oncontroleerbaar vermogen en een by pass van de ecu module. Zie courtenaysports.co.uk, geven de verschillen mooi weer in een diagram. Gewoon naar eds in Marl rijden. Hebben we hier op het forum een goede ervaring mee:afro

Safe driving Jurgen

origineel gepost door RyanVec

Heb zelf een white edition van TA Technix.

Kwaliteit is goed maar gaat voor mij niet laag genoeg:D

hedde gij een pica van die verlaging? En wat is je ervaring qua rijgdrag? Heb nu een combi van eibach en bilstein 30mm verlaging maar zou ook wel nog iets lager willen:hmmz

Safe driving Jurgen

Is dat die set die ik je op marktplaats heb laten zien?? En staat ie zo op zn laagst of niet en heb je nog iets van comfort over??

Hij ligt achter in ieder geval mooi in de wielkasten

Terug
Naar boven