Jaap Marchal
Lid
Ik heb een Meriva uit 2011. Vorig jaar juli heeft die een officiële onderhoudsbeurt bij de Opelgarage gehad. Nu verschijnt iedere keer als ik het contact aanzet een melding dat er een servicebeurt uitgevoerd moet worden. Ik heb net aan 7.000 km met deze motorolie gereden. Hij bij Opeldealer geïnformeerd of ik een onderhoudsbeurt (€ 246,00) kan laten uitvoeren zònder olie te verversen (alleen olie verversen kost ca. € 140,00). Dat kan dus niet. Huh? Het is toch doodzonde om nog perfecte motorolie weg te gooien?
De garage wil de computer wel resetten, maar dan heb ik geen recht meer op de "Opel Assistance".
Ik heb al wat gezocht, maar kan voor mijn Meriva niet exact vinden hoe die computer zelf te resetten. Volgens mij moet dat kunnen, maar kan iemand dat in een paar simpele stappen even uitleggen? Zou fijn zijn. :help:
De garage wil de computer wel resetten, maar dan heb ik geen recht meer op de "Opel Assistance".
Ik heb al wat gezocht, maar kan voor mijn Meriva niet exact vinden hoe die computer zelf te resetten. Volgens mij moet dat kunnen, maar kan iemand dat in een paar simpele stappen even uitleggen? Zou fijn zijn. :help: