• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

sevenum 2012 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

js 400

Post vaak
FlyerSevenum2012.jpg

Hey John...zit een foutje in de titel....gelukkig staat het op de flyer wel goed haha.

wij komen misschien ook weer dit jaar dus gaan er weer een feestje van maken :thumb

Gr.Paul

Uiteraard ook dit jaar weer aanwezig met de Astra Tuning club !

Dit treffen mag je gewoon niet missen :thumb

Als je puur voor de auto's komt, wat is dan de beste dag om te komen? De zondag zeker?

@RISL wrote:Als je puur voor de auto's komt, wat is dan de beste dag om te komen? De zondag zeker?

vrijdag ,zaterdag en zondag :jerry nee grapje....zondag is de mooieste dag denk ik

Goed :thumb

Want ik weet zeker dat ik m'n vriendin maar één dag zo gek krijg om mee te gaan ;)

Dan moet je wel vroeg gaan ...

Want de mensen die er al vanaf vrijdag staan gaan zondag meestal op

tijd naar huis omdat ze helemaal brak zijn ;)

En dan valt er weinig te zien

misschien dat ik tegen die tijd ook wel langs kom, hoop dat tegen die tijd me wagen er weer wat netter uitziet :jerry

@-BlendjuH- wrote:Dan moet je wel vroeg gaan ...

Want de mensen die er al vanaf vrijdag staan gaan zondag meestal op

tijd naar huis omdat ze helemaal brak zijn ;)

En dan valt er weinig te zien

idd.

@RISL wrote:Als je puur voor de auto's komt, wat is dan de beste dag om te komen? De zondag zeker?

als je niet aan show en shine meedoet,kan je beter op zaterdag komen,maar maak je vriendin gewoon gek voor heel het weekend man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zeg maar dat ik voor haar dan een verassing heb op zaterdagavond rond een uur of 11 in de avond :D :D :D :D

@js 400 wrote:@RISL wrote:Als je puur voor de auto's komt, wat is dan de beste dag om te komen? De zondag zeker?

als je niet aan show en shine meedoet,kan je beter op zaterdag komen,maar maak je vriendin gewoon gek voor heel het weekend man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zeg maar dat ik voor haar dan een verassing heb op zaterdagavond rond een uur of 11 in de avond :D :D :D :D

sta jij dan op het podium John? :jerry :jerry

Na 2 jaar gaat dit jaar eindelijk de Calibra weer mee naar Sevenum king:

Uiteraard bij Astra Tuning Club :thumb

Terug
Naar boven