johanhummer9
Post weinig
ik heb gister me auto kapot gereden tegen een busje , smorgens onderweg naar school , ik sta voor het stoplicht te wachten om naar links te gaan voor me staat een busje ( ford transit taxivervoer) ook te wachten om naar links te gaan , stoplicht springt op groen we gaan beiden naar links (een 50 km weg op is sochtends wat drukker) we rijden net op die weg , Staat in 1 keer het verkeer stil inlcusief dat busje en tja net op dat moment keek ik ff 1 seconde naar links en toen was het boem en we reden niet hard ongeveer 30km.
Maarja alleen WA+ verzekerd dus krijg geen geld omdat het mijn schuld is .
ik weet nog niet wat ik ga doen , ik had hem al te koop staan(doet wel een heeeeeeel klein beetje pijn om hem zo te zien staan) dus hij gaat wel weg denk ik maar ik wil er nog zoveel mogelijk geld uithalen hebben jullie missschien tips hoe ik dat het beste aan kan pakken. alvast bedankt
hier zijn de foto's:
Maarja alleen WA+ verzekerd dus krijg geen geld omdat het mijn schuld is .
ik weet nog niet wat ik ga doen , ik had hem al te koop staan(doet wel een heeeeeeel klein beetje pijn om hem zo te zien staan) dus hij gaat wel weg denk ik maar ik wil er nog zoveel mogelijk geld uithalen hebben jullie missschien tips hoe ik dat het beste aan kan pakken. alvast bedankt
hier zijn de foto's: