• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show hier je ice in je auto.

Ik denk niet dat er veel mensen zitten te wachten om hun I.C.E. in de etalage te leggen..aangezien er misschien ook de "verkeerde" mensen meekijken :???:

mijn ICE mogen ze wel zien hoor . Op een wedstrijd kunnen ze ook precies zien wat er in de auto ligt .

Foto-CSJH8KTZ.jpg

Foto-HIGMHOQG.jpg

Foto-488JI8RG.jpg

Foto-IJQEKMBY.jpg

Dit alles dus in een corsa A TR uit 1985

hoogste scores behaald in 2011 145.6 dB op frequentie en 140.2 dB op muziek

Dit is nu de mijne, gaat snoeihard zolang de frequentie niet te laag is.

is ondertussen alweer iets aangepast er staan nu nog boxen bovenop in een kistje met een plexiglas plaat met een opel logo erin gefreesd en erachter een strip met blauwe leds.

DSC_0116.jpg

Hoogste score tot nu toe:

Termlab 145,6 DB

Microfoon 150,0 DB

MTX RT12DV sub icm een MTX RT-251 amp en een Dietz 1.000.000 µF condensator.

290740_3042744352032_493673266_o.jpg

Alles is proper afgemaakt, enkel nog bekleden ;)

Grtz Seth

Heb ook een nieuwe wooffer gekocht.

Zit er al 2 weeken in maar het is een:

Een Fi Car Audio SP4 15inch

Foto-R3SHX4AC.jpg

Foto-C4LJTPXQ.jpg

Dit is tijdelijk me kist moet nog een andere inkomen maar dit is enkel nog maar om te testen:

Foto-G6Z3W4SG.jpg

groetjes

@Seth wrote:Niet echt een merk dat ik ken :hmmz Wat lawaai geeft dat?

Hey kan het begrijpen dat je het niet kent. Het word in Amerika gemaakt en het is Custom Car Audio. Dus die worden per bestellig gemaakt omdat je er wat dingen zelf aan kan laten verandere. Draai nu 145.3 op thermlap. Maar de verwachting is dat we rond de 150 gaan uitkomen als we klaar zijn met testen.

groetjes

Serieuze knaller! SVC of DVC? Wat voor een versterker heb je dan? Ook CCA?

Niet moeilijk dat je een 2e batterij hebt moeten aankoppelen :jerry

Het zit helaas niet in een opel en is nog een beetje in aanbouw. Installatie bestaat uit 5 audio system versterkers, 2 15 inch audio system subwoofers, 8 16,5 cm kicks, 2 10 cm mids en 2 scanspeak tweeters.

Ik vind het persoonlijk goed klinken. Alles wordt actief gefilterd met de radio. Als je het volume los draait hoor je wel veel irritante rammels. Als mijn kadett af is de boel maar weer eens slopen en beter dempen. Doel stelling was mooi helder geluid dat als het kan ook flink hard kan.

Zo zit het er bij die van mij in, woofer kist zit verwerkt in de reservewiel bak.

En de 2 versterkers liggen onder de afdek plaat.

834a10c9.jpg

4d03d281.jpg

c6e30889.jpg

Terug
Naar boven