• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Show je Manta Prullaria/Folders/Modellen etc.

BlitzKicker

Post weinig
Ik ben stiekem benieuwd of jullie thuis ook het eea aan schaalmodellen en posters/folders van Manta's aan de muur hebben hangen of in en om het huis hebben staan :agent

In de loop der jaren heb ik een bescheiden verzameling opgebouwd. Paar folders, boeken en modellen en badges.

Ff showen natuurlijk :)

De modellen,

1302795005-790.jpg

Manta i400 folder achter ingelijst en achter het glas met 2 ongebruikte Mantzel badges op de lijst :wors

1302795205-310.jpg

Ooit van een collega van een maat van mij deze meegekregen. Een Manta i400 folder, maar dan op MDF geplakt. Is ooit helaas een beetje nat geworden, maar is nog best knap om te zien.

1302795283-990.jpg

En nog wat foldermeuk en het grote Manta boek :) + 2 1 op 18 modellen van de Manta GT/E in geel en wit.

1302795411-180.jpg

Ben ook wel benieuwd naar wat jullie zoal hebben verzameld.

[rquote=1915212&tid=146412&author=js 400]ik verzamel niks,al die troep in je huis:o:o:o[/rquote]

Jij spaart ze zeker 1:1 :D

[rquote=1914850&tid=146412&author=henk 400rr]worden die lege planken nog aangevuld? of is het allemaal verkoop?[/rquote]

lege planken zijn gevuld dit zijn foto's van toen de modellen uitgepakt werden naar een verhuizing

zal eens nieuwe foto's maken

[rquote=1915212&tid=146412&author=js 400]ik verzamel niks,al die troep in je huis:o:o:o[/rquote]

Jij spaart ze zeker 1:1 :D

[rquote=1914850&tid=146412&author=henk 400rr]worden die lege planken nog aangevuld? of is het allemaal verkoop?[/rquote]

lege planken zijn gevuld dit zijn foto's van toen de modellen uitgepakt werden naar een verhuizing

zal eens nieuwe foto's maken

Terug
Naar boven